Samo će jedan proizvođač ove godine prodati više od 10 milijuna vozila
TOYOTINA proizvodnja ove godine možda nije dosegla neke nove visine, ali je jednostavno nitko više nije sposoban pratiti.
Iz igre su odavno ispali američki giganti, a sada je konačno morao kapitulirati i Volkswagen. Bilo je to vidljivo već prošle godine, kad je njemački div postavio profit kao prioritet i javno odustao od lova na titulu najvećeg svjetskog proizvođača.
Više od 10 milijuna vozila
Toyota pak, usprkos manjem kašnjenju u elektrifikaciji, nimalo ne posustaje. U prvih 11 mjeseci ove godine japanski je proizvođač zajedno s Lexusom proizveo 9.23 milijuna i prodao 9.36 milijuna vozila. Ove godine dogodio se oporavak tržišta i lanaca opskrbe, pa iz Toyote poručuju kako će bez većih problema probiti granicu od 10 milijuna vozila.
Nimalo čudno s obzirom na to da su upravo studeni zaključili s 926.573 proizvedena vozila, od čega je njih 314.917 bilo proizvedeno u Japanu. Posljedica je to snažnog porasta potražnje, posebno u Japanu, gdje je prodaja porasla za čak 27.1 posto. Također, prodaja električnih Toyota bilježi plus od 53.4 posto.
Opreznost kod elektrifikacije ništa ih ne košta
Vratimo li se u prošlost, Toyota je najbolji rezultat imala 2019. godine, kad je širom svijeta prodala 9.714.253 vozila. U pandemijskoj 2020. prodaja je pala ispod 9 milijuna, da bi se nakon toga krenula oporavljati i dosegla prošle godine 9.567.184 prodana primjerka.
Sve rečeno govori kako Toyota odlično balansira između proizvodnje i implementacije novih tehnologija. Stječe se dojam kako nešto oprezniji start u elektrifikaciji nije Toyotu skupo stajao. Naprotiv.