Dior je lansirao četiri nove nijanse svog viralnog rumenila. Evo gdje se mogu kupiti
Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
DOSAD smo vidjeli priličan broj viralnih proizvoda na TikToku, ali nijedan nije postao popularan tako brzo kao rumenilo Dior Rosy Glow. Ovo rumenilo koje se prilagođava svakoj koži osvojilo je ovu društvenu mrežu te je bilo gotovo nemoguće listati je a da ne naletite na njega. Samo ako pogledate broj pretraživanja #diorblush, bit će vam sve jasno - radi se o preko 323 milijuna pregleda.
Čak i kada proizvoda nije bilo na zalihama (što je bilo mjesecima zaredom), hype je samo postajao sve veći potvrđujući njegov status jednog od najtraženijih proizvoda vjerojatno svih vremena. Rumenilo je i dalje popularno, a brend je obnovio formulu i dodao četiri nove nijanse kako bi bilo inkluzivnije.
Obnovljena formula i četiri nove nijanse
Glavna prednost rumenila Dior Backstage Rosy Glow je to što se prilagođava vašem jedinstvenom tonu kože. Proizvod i dalje ima tehnologiju oživljavanja boje po kojoj je poznat i prožet je sastojkom zvanim eozin, koji reagira s pH i razinom vlažnosti kože za prilagođenu nijansu.
Dvjema postojećim nijansama, 001 Pink, nježnoružičastoj koja je proslavila proizvod, i 004 Coral pridružuju se četiri potpuno nove nijanse: 006 Berry, duboka šljiva, 012 Rosewood, topla smeđe ružičasta, 015 Cherry, suptilna crvena, i 020 mahagonij, duboka topla smeđa.
Svaka nijansa rumenila ima odgovarajuću nijansu u jednako viralnim Dior Lip Glow uljima. Rumenila možete vidjeti ovdje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati