Najatraktivniji je Opel, a sad je dobio i hibridni pogon
U OPELOVOJ ponudi ovaj model se izdvojio kao vizualno najatraktivniji.
Pogađate, radi se o modelu Mokka, koji plijeni pažnju atraktivnim izgledom upakiranim u SUV koncept. Uz klasične izvedbe u ponudi je i električna opcija, a sad je gama obogaćena i blagim hibridom s 48 V tehnologijom.
Kombinacija benzinskog motora s turbopunjačem snage 136 KS, električnog motora od 28 KS i elektrificiranog mjenjača s dvostrukom spojkom i šest stupnjeva prijenosa pomaže smanjiti potrošnju goriva i emisije CO2 do 20 posto. Mokka Hybrid omogućuje potpuno električnu vožnju pri niskim brzinama, bez lokalnih emisija.
Pored trocilindričnog turbomotora koji je posebno razvijen za hibridnu upotrebu, nova Mokka Hybrid ima litij-ionsku bateriju od 48 V koja se automatski puni pri usporavanju. Električni motor u tom slučaju djeluje kao generator pa vanjski izvor napajanja nije potreban za punjenje vozila električnom energijom. Električni pogon pomaže benzinskom motoru i pri ubrzanju i kretanju s mjesta, nudeći tako bolje ubrzanje.
Pri niskim brzinama električni motor omogućuje potpuno električnu vožnju do jednog kilometra ili do 50 posto vremena tijekom gradske vožnje. Prevedeno u brojeve, hibridni pogon smanjuje potrošnju goriva za približno 20 posto u usporedbi s modelom s konvencionalnim pogonom te sada umjesto 6.1 troši 4.9 l/100 km u prosjeku.
Dodatno, ovisno o svojim sklonostima, vozači Mokke Hybrid mogu birati sljedeće načine vožnje: Eco, Normal i Sport. Za ubrzanje do 100 km/h ovom modelu treba 9.1 sekunda, a može postići najveću brzinu od 207 km/h.
Osim pogona, sve ostalo u ponudi ostaje isto, uključujući i ponudu prostora. Kabinom dominira digitalni Pure Panel kokpit koji se sastoji od digitalnog informacijskog zaslona za vozača i zaslona u boji osjetljivog na dodir. On sada prikazuje dodatne pojedinosti o radu električnog pogona.
Primjerice, za hibrid su specifični zasloni za stalni prikaz snage i brzine, pri čemu brojevi svijetle plavo kada se upotrebljava samo električni pogon i bijelo kada radi i motor s unutarnjim izgaranjem. Na drugom se zaslonu prikazuje protok energije između baterije, benzinskog motora i kotača, kao i stanje napunjenosti baterije označeno različitim bojama.
Podaci o prijeđenoj udaljenosti, trajanju putovanja, prosječnoj potrošnji, preostalom dosegu i postotku rute koji je prijeđen isključivo električnim pogonom mogu se pregledati u sažetku putovanja nakon isključivanja vozila.
Cijena i dolazak na hrvatsko tržište bit će naknadno objavljeni. Recimo kako Mokka kod nas trenutno starta cijenom od 22.880 eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati