IKEA pozvala trudnice da se popiške na njihov oglas i tako osvoje popust za kinderbet
Foto: Vimeo
ZA POČETAK ipak moramo reći da se hrvatske trudnice nemaju na što popiškiti i da taj popust mogu osvojiti (zasad) samo Šveđanke, no s obzirom na neobičan poziv nikad viđenog oglasa, priča je došla i do nas.
Naime, planetarno popularni švedski brend, jedan od najslavnijih brendova za namještaj u cijelom svijetu, objavio je nedavno oglas u novinama kojim pozivaju trudne žene da se doslovno popišaju na njega.
Oglas je izašao u švedskom ženskom časopisu Amelia, osmislila ga je ekipa marketinške agencije Akestam Holst u suradnji s Mercene Labs, a ako još niste naslutili o čemu je riječ, red je da kažemo najvažnije.
Naime, njihov je oglas zapravo test za trudnoću koji bi trebao potvrditi da osoba koja želi dobiti popust na kinderbet doista jest trudna, a znakovito je da tu nije riječ o običnom, jeftinom testu koji je samo umetnut u časopis.
Test je razvijen uz pomoć moderne tehnologije i najnovijih medicinskih saznanja te je napravljen od pomno biranih materijala.
>>Test na trudnoću doživio promjenu koje će vam se svidjeti<<
"Učinjene su neke promjene koje će, vjerujemo, dobro poslužiti dijagnosticiranju trudnoće", spomenuto je u priopćenju vezanom uz ovaj neobičan oglas.
S potvrdom i dokazom, kinderbet mogu dobiti po 50 posto nižoj cijeni.