D-Max BEV prvi je električni pick-up japanskog specijalista
TREBALO je neko vrijeme, ali tržište potpuno električnih kamioneta ubrzano raste, a najnoviji dolazi iz Isuzua u obliku Isuzu D-Max BEV. Ovo je još prototip, iako mislimo da konačna iteracija neće izgledati previše drugačije kada stigne na tržište tijekom 2025.
Trenutačno je tržišna niša vrlo ograničena. Tu je tek kineski Maxuso T90 EV, ali bi sektor potpuno električnih pick-up vozila uskoro trebao brzo rasti s Volkswagenom koji radi na odgovarajućoj verziji ID Buzza.
Dvostruka kabina i pet sjedala
Kao što se i očekivalo, Isuzu D-Max BEV mnogo toga dijeli sa svojom braćom i sestrama s motorom s unutarnjim izgaranjem. Što se tiče izgleda, gotovo je identičan, iako dobiva novi prednji branik, potpis prednjih svjetala i dizajn rešetke. Karoserija je inače ista kao kod modela ICE D-Max, a u ovom obliku prototipa koristi se popularna karoserija s pet sjedala i dvostrukom kabinom.
Isuzu kaže da je D-Max BEV "razvijen kako bi zadovoljio širok raspon potreba komercijalnih i putničkih vozila, a da pritom zadrži čvrstu temeljnu izvedbu koja se očekuje od kamioneta".
Snažniji od dizela
Tu je stalni pogon na sva četiri kotača, koji osigurava električni motor na svakoj osovini za ukupno 174 KS sa snagom koja dolazi iz baterije od 66.9 kWh - 12 KS više od dizelske alternative.
Isuzu tvrdi da kapacitet vuče ostaje isti kao kod dizelskih modela na 3500 kg s maksimalnom nosivošću od 1000 kg. Domet još nije najavljen, ali Maxus T90 EV može ponuditi 350 km s jednim punjenjem.
Klasični Isuzu D-Max je ranije ove godine dobio neke blage izmjene s novim aluminijskim naplatcima, vozačevim zaslonom od sedam inča plus nadograđenom kamerom za vožnju unatrag - očekujemo da će najnovija tehnologija i oprema iz običnog D-Maxa pronaći svoj put na EV sljedeće godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati