FOTO ID.4 je prvi električni SUV iz Volkswagena i upravo je stigao na hrvatske ceste
VOLKSWAGENOVA električna ID obitelj je dobila prinovu u obliku električnog SUV modela.
Ubrzo nakon američke premijere ID.4, prvi potpuno električni SUV iz Volkswagena stigao je na hrvatsko tržište. S električnom pričom kod Volkswagena mogli smo se upoznati putem modela ID.3 koji u kompaktnim mjerama nudi prostranost Passata uz nultu emisiju i najmodernije dostupne tehnologije. Sada sve to ubacite u tržišno atraktivnije pakiranje SUV-a i dobivate model osuđen na uspjeh.
Markantno dizajniran crossover spada u red atraktivnijih Volkswagenovih izdanja, baš kao što je to najmanji T-Cross u domeni klasičnih crossovera. Naglasak je postavljen na aerodinamiku (Cw = 0.28), a sve u svrhu minimiziranja potrošnje energije.
Baterija se nalazi ispod putničkog prostora, što donosi nisko težište i optimalan raspored masa, ali i više prostora za putnike. Kao pravi SUV i ovaj dobiva velike kotače promjera do 21 inča, a podnica na 16 cm visine otvara vozaču mogućnost silaska s asfalta.
Na hrvatsko tržište dolazi šest unaprijed konfiguriranih izvedbi, i to City, Style, Life, Business, Family, Tech i Max. Početna cijena je 293.482 kune za ID.4 Pure City, koji kao i opremljeniji Style ima manju bateriju od 52 kWh i elektromotor od 148 KS i 220 Nm, a što daje doseg od 348 km. Dalje slijedi 170 KS (i 310 Nm) snažna izvedba, a potom i izvedbe s većom baterijom od 77 kWh i snagom do 204 KS te dosegom od respektabilnih 522 km.
U svim izvedbama maksimalac je limitiran na 160 km/h, dok kod ubrzanja ovisno o snazi varira od 10.9 do 8.5 sekundi.
4.58 metara dug SUV nudi brojne zanimljive dodatke poput interaktivnih IQ. Light Matrix LED svjetala, zaslona dijagonale do 12 inča, te mogućnosti rukovanja infotainmentom putem glasovnih naredbi. Nadalje, tu je i Head-up zaslon u AR izvedbi proširene stvarnosti, online usluga We Connect Start, pa i Travel Assist.
I pokoja riječ o punjenju. Pod pojmom We Charge Volkswagen nudi cjelovit paket za punjenje e-automobila. U ponudi je sve, od punjenja kod kuće, do punjenja na DC punjaču kad se snagom punjenja od 125 kW može za pola sata osigurati narednih 320 km. Recimo i kako veću bateriju čini 12 modula, a teži 493 kg, dok slabija s 9 modula ima 344 kg. Kad je potrošnja u pitanju, ona ovisno o izvedbi varira od 19.2 do 16.7 kWh/100 km.
Volkswagen jamči da će baterija nakon osam godina rada ili kilometraže od 160.000 km imati još najmanje 70% svog izvornog kapaciteta.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati