FOTO Jaguar predstavio novi logo. "Krećemo u potpuni reset"
JAGUAR je predstavio svoj novi identitet brenda označivši početak svoje električne ere. Britanska kompanija predstavila je novi logotip uoči premijere koncepta Jaguar Design Vision 3. prosinca, automobila koji najavljuje luksuznu električnu limuzinu za 2025. godinu.
Iz kompanije navode da se novi smjer temelji na filozofiji osnivača Sir Williama Lyonsa, koji je izjavio da "Jaguar ne treba biti kopija ničega". Novi dizajnerski jezik i grafika imaju za cilj prenijeti transformaciju Jaguara, kako u stilu tako i u ambiciji da povrati svoje mjesto na tržištu luksuznih automobila.
Četiri elementa dizajna
Osvježeni identitet fokusira se na četiri osnovna elementa dizajna. Prvi je "Device Mark", minimalistički novi logotip izrađen u prepoznatljivom fontu, naglašen simetrijom i suzdržanošću.
Sljedeći je "Strikethrough", horizontalni grafički motiv za koji se čini da je predodređen da ostavi trag na budućim modelima. "Exuberant Colors" predstavlja Jaguarovu povezanost s umjetnošću, dok "Makers Marks" uključuje dva simbola: tradicionalnog Jaguarovog "skakača" i novi monogram koji uključuje slovo "J" (a možda i slovo R).
Vizualni noviteti debitirat će na nadolazećem konceptu te će krasiti i tri električna produkcijska automobila koje Jaguar planira lansirati na tržište prije 2030. godine, piše Klik.ba. Iz Jaguara poručuju kako je riječ o "potpunom resetu" kompanije te da je tim morao zauzeti "neustrašiv pristup" u ovoj transformaciji.