FOTO Renault se okreće samovozećem javnom prijevozu, uskoro kreće testiranje
RENAULT je odlučio zaustaviti razvoj visokorazvijenih autonomnih funkcija za privatne automobile i umjesto toga se fokusirati na rješenja za samovozeći javni prijevoz.
Tvrtka trenutno nudi napredne funkcije pomoći u vožnji, ali daljnji razvoj je otežan zbog propisa, očekivanja kupaca i visokih troškova.
Robotizirani električni minibus
Renault tvrdi da, iako su autonomne funkcije razine dva, poput adaptivnog tempomata i pomoći pri zadržavanju u traci, korisne, tehnološki i troškovni jaz do autonomije razine tri čini ih nepraktičnima za tržište.
Umjesto toga, Renault planira razviti visokorazvijenu autonomnu tehnologiju za zajednički javni prijevoz, poput robotiziranog električnog minibusa temeljenog na Renault Master kombiju.
Ova promjena usklađena je s ciljem Renaulta da stvara ekonomski pristupačne i korisne inovacije.
Sklopili partnerstvo, testirat će minibuseve na French Openu
Tvrtka priznaje da će razvoj autonomnog javnog prijevoza biti skup, ali vjeruje da se ti troškovi mogu nadoknaditi eliminacijom potrebe za plaćenim vozačima, dok bi vozila manji radni tim nadzirao na daljinu.
Renault je sklopio partnerstvo s WeRideom za testiranje autonomnih minibuseva, počevši s eksperimentalnom uslugom na teniskom turniru French Open.
Strategija Renaulta odražava širu perspektivu industrije da visokorazvijene autonomne funkcije trenutno nisu izvedive za masovno tržište automobila, što je potvrdio i izvršni direktor Volkswagena Thomas Schäfer, koji je primijetio ograničenu spremnost kupaca da plate znatno više za napredne autonomne sposobnosti vožnje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati