Kakva sjajna kombinacija. Moderna tehnologija i dizajn star 75 godina
MALO SE AUTOMOBILA kroz povijest toliko dugo zadržalo u prodaji i tako malo mijenjalo kao Morgan Plus Four. Međutim, nakon 74 godine automobil je konačno dobio nekoliko nadogradnji kako bi se osiguralo da se može nositi s najboljim sportskim automobilima 21. stoljeća. Uz neke vanjske izmjene, Morgan je modelu Plus Four dao novi Dynamic Handling Pack koji "poboljšava dinamiku vožnje", tvrde u Morganu.
Cijena: 73 tisuće eura
Revidirani Morgan Plus Four dostupan je za naručivanje od 62.500 funti, odnosno 73.000 eura, što ga čini neobičnom alternativom etabliranim modelima visokih performansi s otvorenim krovom kao što su Porsche 718 Boxster S i BMW Z4 M40i. Morgan kaže da je svaki Plus Four "standardno izrađen po narudžbi" kao naklon načinu na koji je automobil izrađen korištenjem aluminijske karoserije ručno oblikovane preko okvira od jasenovog drva.
Na prvi pogled Plus Four izgleda isto kao i prije, iako Morgan ističe da ima nova krila, preoblikovani prednji spojler, novi stražnji difuzor i drugačije postolje prednje i stražnje registarske pločice.
Za pronicljive kupce
Plus Four se povećao kada je 2020. godine prešao na novu platformu, a sada je, kako bi zadržao isti izgled kao i original, dobio nova svjetla za 2024. Prednja svjetla (koja su također učinkovitija nego prije) jedinstveno su izrađena za Morgana i za 2,5 cm su većeg promjera nego prije.
Massimo Fumarola, glavni izvršni direktor Morgana, rekao je: "Najnoviji Plus Four nepogrešivo je Morgan za današnje pronicljive kupce. Dok drugi modeli u našoj liniji nude više mogućnosti za eksperimentiranje, Plus Four zahtijeva delikatniji pristup."
Unutra se nalazi novi "lagani" zvučni sustav iz Sennheisera, izmjenjen je LCD zaslon na ploči, novo je unutarnje osvjetljenje i novi privjesak za ključeve.
Morgan kaže da će novi Plus Four i dalje "davati prednost osjećaju vožnje iznad performansi i vremena kruga". S ovim svježim ažuriranjima dolazi opcija "Dynamic Handling Packa". Paket od 1995 funti uključuje nove podesive amortizere i opruge, zajedno sa stražnjim stabilizatorom, za koji Morgan kaže da pruža "veću razinu dinamičkih performansi".
Motor i mjenjač iz BMW-a
Plus Four zadržava svoj motor izveden iz BMW-a. U ponudi s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa ili automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa, to je 2.0-litreni četverocilindrični turbopunjač s 255 KS i 350 Nm okretnog momenta (400 Nm za automatik).
U verziji s ručnim mjenjačem vrijeme ubrzanja od 0 do 100 km/h je nepromijenjeno i iznosi 5.2 sekunde, a automatskom je potrebno 4.8 sekundi da dovrši sprint. Oba postižu najveću brzinu od 240 km/h.
Morgan kaže da će se prvi primjerci revidiranog Plus Foura proizvoditi od svibnja, a probne vožnje počet će u lipnju. Britanska tvrtka također je rekla da homologira Plus Four za tržište SAD-a s ciljem da ovo bude prvi Morgan koji će se prodavati preko Atlantika od 2006. godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati