Ovi sportski kompakti imaju do 300 KS, a koriste hibridni pogon
OPEL JE PREDSTAVIO čak tri modela u svom podbrendu GSe (kratica za "Grand Sport Electric"), i to Opel Astru GSe, Astru Sports Tourer GSe i Grandland GSe.
Da bi omogućili visoke performanse na cesti u svim vremenskim uvjetima, inženjeri iz Rüsselsheima, koje predvodi dr. Christian Hartweg, intenzivno su se fokusirali na šasiju i upravljanje GSe modela. Ovisno o situaciji, uvjetima na cesti i stilu vožnje, posebne opruge i amortizeri s tehnologijom KONI FSD omogućuju različite karakteristike prigušivanja za udobnu vožnju na visokim frekvencijama, tj. kada je vozilo izloženo kratkim udarcima pri prelasku preko neravnina, kao i za sportski, ambiciozni stil vožnje uz izravniji dodir s cestom. Automobili reagiraju još brže i izravnije na svaku naredbu vozača i ostaju stabilni pri kočenju, skretanju i velikim brzinama na autocesti.
U elektrificiranim modelima Astra GSe i Astra Sports Tourer GSe dinamičko upravljanje dolazi sa snagom sustava od 165 kW / 225 KS i okretnim momentom od 360 Nm. Zahvaljujući spuštenoj šasiji i nižem težištu, GSe varijante dvaju bestselera iz kompaktne klase trebale bi biti iznimno stabilne.
Elitni model Grandland GSe isporučuje snagu od 221 kW / 300 KS i moćan okretni moment od 520 Nm. SUV postiže 100 km/h za samo 6.1 sekundu, a može doseći najveću brzinu od 235 km/h (odnosno 135 km/h za vrijeme vožnje na električni pogon). Grandland GSe svoju snagu dobiva iz kombinacije četverocilindričnog turbo benzinskog motora od 147 kW / 200 KS i dva električna motora. Snaga prednjeg električnog pogona odgovara 81 kW / 110 KS, a stražnjeg 83 kW / 113 KS.
U električnom načinu Grandland GSe vozi u potpunosti na električni pogon, što je idealan izbor za vožnju u gradu. Nakon što vozač u potpunosti pritisne papučicu gasa (kick-down), upale se motor s unutarnjim izgaranjem i prednji električni motor. Vozilo može trajno voziti na električni pogon na sve kotače i vozi isključivo električno u načinu rada na sve kotače do 80 km/h, dok za dinamičan stil vožnje automobil kombinira snagu motora s unutarnjim izgaranjem i električnih motora. Kada se vozi nizbrdo, dva električna motora postaju generatori i pretvaraju energiju usporavanja u električnu energiju. Tako je punjenje baterije od 14.2 kWh besplatno.