Pogledajte kako kupci Bugattija od pet milijuna eura "sređuju" aute
BUGATTI se priprema za isporuku prvih primjeraka modela Divo.
Nazovite to predimenzioniranom dokolicom ili jednostavno željom za individualizaciju, činjenice govore kako je personalizacija automobila itekako tražena stvar. A u slučaju ovog pet milijuna eura vrijednog bolida posebni zahtjevi su prisutni kod dvije trećine kupaca.
U Bugattiju su spremni zadovoljiti svakoj želji, ali uz nekoliko preduvjeta. Osim što nema spora oko cijene, preinake ne smiju narušavati sigurnosni aspekt automobila te vizualno mijenjati logotip proizvođača. Sve ostalo je dozvoljeno.
Pritom u Bugattiju objašnjavaju kako pojedini kupci ne znaju što žele. Tu su opet oni koji će ih usmjeriti k optimalnom izboru. „Neki klijenti znaju što žele, ali ima i onih koje savjetujemo, radimo zajedno i dolazimo do rješenja“, pojašnjava Anne Beynat, koordinatorica prodaje. Najčešće je to implementacija obiteljskog grba ili nacionalne zastave, kaže Beynat.
A kako bi nam Bugatti pokazao koliko su široke mogućnosti, odlučio je s javnosti podijeliti nekoliko kreacija. Pritom naglašavaju da je kod Diva lakše, jer su klijenta već upoznali kroz proces kupovine Chirona. Da, svi kupci već imaju bar jednog Chirona u svojoj kolekciji.
Naravno, postoje i posebni i vrlo neobični zahtjevi poput otisaka stopala vlasnikovog djeteta utisnutog u stražnji panel. Ili pak interijera ukrašenog kristalima. U konačnici, najkonzervativniji kupci su iz Europe, dok si oni iz Amerike i Srednjeg istoka znaju itekako dati mašti na volju.
Podsjetimo, Divo je izrađen na osnovi Chirona i ima isti motor, ali je njegov razvoj trajao gotovo dvije godine. Serija je limitirana na 40 primjeraka, a faza prilagodbe automobila željama kupaca može trajati i do godinu dana.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati