Napakon predstavljen češki kralj prostora - Škoda Kodiaq
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Škoda
ČEŠKI autoproizvođač je u srcu Njemačke premijerno predstavio svoj prvi veliki SUV model – Kodiaq.
Markantan Škodin SUV razmeće se dimenzijama, a time i titulom najprostranijeg modela u klasi. Sasvim očekivano, iza 4.7 metara dugog vozila s čak 2.791 mm razmaka između osovina krije se kabina kraljevskog komfora, ali i prvoklasno uređen interijer. Tek 40 mm dulji od Octavije češki medo nudi putnički prostor tlocrtnih mjera od 1.793 mm duljine i redovito preko 1.510 mm širine.
Najavljene vrijednosti su potvrđene, a to znači 720 litara prtljažnika i do 2.065 litara tovarnog prostora sa preklopljenim sjedalima. Dodatno, Kodiaq bez problema guta predmete duljine do 2.80 metara.
Što se pak tiče vanjskog dizajna bit će vremena za detaljniji pregled i objektivno ocjenjivanja, pa ćemo zasad samo reći kako je upečatljiv i u duhu najavnog koncepta. Posebno sprijeda gdje dominira ogromna maska istaknutog reljefa.
Interijer nam je Škoda već ranije razotkrila, a sada potvrđuje bogatu opremu, od trozonske klime, pa sve do ventiliranih sjedala i potpune sigurnosne logistike sa svim naprednim elektronskim sustavima (Area View system, Front Assist + City Emergency Brake, Predictive Pedestrian Protection system, Adaptive Cruise Control, Lane Assist, Blind Spot Detect i Rear Traffic Alert). Dodatno, tu je i Skoda Connect iInfotainment sa standardnim 6,5-inčnim zaslonom ili opcijskim promjera 8 inča. Bežično punjenje mobilnih uređaja je također na popisu novopridošlih gadgeta.
Kad su motori u pitanju Škoda je predvidjela pet motora, dva dizelska i tri benzinska, u rasponu snage od 125 do 190 KS. Najzanimljiviji je 2.0 TDI dostupan u dvije izvedbe, sa 150 KS i 340 Nm u slabijoj, te 190 KS i 400 Nm u snažnijoj izvedbi. Potonji potjera ovaj full size SUV za europske okvire do 100 km/h u 8,6 sekundi i omogući maksimalac od 210 km/h, a sve uz potrošnju od oko pet litara.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tri su TSI benzinca, i to 1.4 jedinica u izvedbi sa 125 KS i 200 Nm, odnosno 150 KS i 250 Nm u snažnijoj inačici, te 2.0 TSI koji nudi standardni maksimum od 180 KS i 320 Nm.
Ponuda mjenjača uključuje tri opcije, pa tako uz šest-stupanjski ručni DSG mjenjač u Kodiaqu debitira i DSG mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa. Bogatu paletu izvedbi osigurava i dostupnost izvedbi sa AWD pogonom na sve kotače, kao i samo prednjim pogonom. Za bolju dinamiku tu je Driving Mode Select koji omogućuje vozaču prilagodbe DSG mjenjača, serva, klime i pratećih sustava osobnim afinitetima.
Sve u svemu, Škoda Kodiaq ima brojne potencijale za dobar tržišni rezultat, no prava snaga modela vidjet će se tek po objavi cijena i dostupnih opcija. Do tada ćemo se zadržati na ocijeni kako Kodiaq sasvim sigurno ne spada u revolucionarne modele, ali je zato vrlo upotrebljiv i praktičan.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati