Renault ima novi logo!
RENAULT predstavlja novi logotip marke.
Prvotno predstavljen u siječnju tijekom predstavljanja nove strategije Renaulution, novi logo je već tada krasio prednju masku koncepta Renault 5 Prototype. No malotko je očekivao da će to postati i novi službeni logo marke.
Prethodni logotip predstavljen je 2015. Bio je vizualno složeniji pa su njegovi obrisi u manjim dimenzijama katkad bili nejasni. Sada je novi dizajn romba jasan i prepoznatljiv u svim dimenzijama i načinima izvedbe, bio logotip izvezen, prošiven ili ugrađen na prednji kraj vozila. Kao i kod drugih izmijenjenih logotipa, i ovaj je dobio plošni dizajn oštrih linija, što olakšava korištenje u danas uobičajenim kanalima.
Novi logotip već se prikazuje na televizijskim reklamama za Renault Zoe u Francuskoj i upotrebljava na društvenim mrežama, a od lipnja ove godine naći će se i na drugim internetskim platformama. Što je najvažnije, od sljedeće će godine ponosno krasiti nove Renaultove modele i prodajne salone.
Povijest loga
Renaultov logotip u obliku romba odnosno dijamanta jedan je od najlegendarnijih i najprepoznatljivijih u automobilskom svijetu.
Prvi logotip u obliku romba pojavio se na modelu 40CV predstavljenom 1925. Njegov dizajn otad je neznatno mijenjan kako bi se prilagodio različitim modelima. Nakon nacionalizacije Renaulta i nastanka društva Regie Nationale des Usines Renault (RNUR) 1946. godine, nastaje logotip čistih i oštrih linija. Od 1959. natpis "Régie Nationale" uklonjen je s logotipa Renaulta, a sam logotip moderniziran je novim fontom. 1972. godine predstavljen je vrlo upečatljiv logotip koji su zajedno dizajnirali modernistički slikar i kipar Yvaral i njegov sin Victor Vasarely. Taj se logotip zadržao na prednjim maskama Renaultovih modela punih 20 godina, a 1978. upotpunjen je fontom Wolffa Olinsa.
Godine 1992. Style Marque odlučio je pojačati 3D efekt legendarnog dijamanta uporabom kromiranog okvira koji se savršeno slagao s fontom Wolffa Olinsa, zadržanog sve do 2004. Dijamant se zatim našao unutar žutog četverokuta, a pratio ga je i novi font. Tri godine kasnije, 2007., natpis je postavljen unutar žutog četverokuta, tik ispod dijamanta.
Logotip je posljednji put promijenjen 2015. godine, a obilježili su ga novi dizajn i font koji je razvio Renaultov dizajnerski studio u suradnji s tvrtkom Interbrand.
U nastavku možete vidjeti kratki film u kojem novi Renaultov direktor dizajna Gilles Vidal pojašnjava kako i zašto je logo promijenjen.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati