Sve o prvoj samostalnoj Cupri, novom Formentoru
CUPRA je s Formentorom na tržište dovela svoj prvi samostalni model. Crossover je dobio ime po poluotoku na Mallorci i vizualno se jasno izdvaja od svoje braće po marki. Ispod lima je korporativna tehnologija iz VW-a.
Korak prema neovisnosti
Godine 2024. Formentor je dobio facelift, čineći još jedan korak prema neovisnosti. Facelift je najvidljiviji na prednjem dijelu Formentora. Potpuno nova rešetka određuje pogled sprijeda. Ispod se nalazi veliki usisnik za svjež zrak.
Prednja strana je nisko spuštena. Tu su i novi farovi. Imaju modificiranu grafiku svjetiljki s trokutastim elementima. Formentor također usvaja ovu značajku u stražnjim svjetlima.
Kako bi se stvorio trodimenzionalni efekt, elementi na stražnjem dijelu SUV-a podijeljeni su u tri dijela i raspoređeni jedan iza drugog - tako da, ako pogledate izravno straga, jednostavno ćete vidjeti trokute. Gledano sa strane, svjetlosna grafika postaje sve više i više trodimenzionalna. Festival svjetla na stražnjoj strani zaokružuje osvijetljeni Cupra logo.
U dimenzijama promjene milimetarske
Kao što nije neuobičajeno kod faceliftinga, kompaktne dimenzije (duljina 4.45 metara) ostaju gotovo netaknute. Promjene su samo u milimetarskom rasponu.
Osnovni motor ne može baš pratiti sportski izgled. Ulazni je motor sada 1.5-litreni četverocilindraš sa 150 KS i ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Mali dizelaš i blagi hibrid također imaju 150 KS i šalju se ručno u šest stupnjeva prijenosa.
Stvari postaju sportskije od dvolitrenog TSI-ja s 204 KS. Dolazi sa sedam-stupanjskim DSG-om i pogonom na sve kotače. Kao i obično, vrhunski motori imaju nadimak VZ. Također su opremljeni pogonom na sve kotače i DSG-om te proizvode između 265 i 333 KS.
Šteta: otpada verzija s pet cilindara
I dalje postoje dva plug-in hibrida. Snažniji od ova dva dobiva više snage i sada ima 272 KS. Slabiji daje 204 KS. S 19.7 kWh, baterija ima gotovo dvostruko veći kapacitet nego prije, a domet se u skladu s tim povećava: sada bi trebao biti preko 100 kilometara (WLTP). Baterija se može puniti do 50 kW. Šteta: Formentor VZ5 s pet cilindara nakon faceliftinga više neće biti u ponudi.
Čak i nakon faceliftinga unutrašnjost je i dalje sportska, kao i inače. Zaslon osjetljiv na dodir od 12.9 inča u sredini i veliki digitalni brzinomjer dio su standardne opreme. Tu je i najnovija infotainment generacija iz Formentora - koja pomalo podsjeća na faceliftirani Golf. Baš kao i kontrola klime koja se nalazi ispod središnjeg zaslona.
Upravljač s bočnim "satelitskim gumbima" nudi se kao standard na DSG varijantama. Klasične tipke nalaze se gotovo isključivo na upravljaču. Cupra je napravila daljnja poboljšanja kada su u pitanju materijali, a tu je i niz različitih dostupnih opcija.
Redizajnirani Formentor k nama stiže u lipnju, a cijene se ne bi trebale pretjerano razlikovati od sadašnjih - 1.5 TSI sa 150 KS, ručnim mjenjačem i prednjim pogonom, ali i cjelovitim paketom opreme zadužene za udobnost i sigurnost košta 34.615 eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati