Temerario je prvi Lamborghini opremljen i prednjim pogonom
UGRADNJA hibridnog pogona omogućila je brojne novosti, pa i tu da ovaj supersportaš vozi nečujno na prednji pogon.
Dugo iščekivani nasljednik Huracana je stigao. I baš kao što se očekivalo, pogon je elektrificiran te je putem "izgubio“ dva cilindra. Drugi hibrid u postavi Lamborghinija donosi i potpuno novi dizajnerski izraz koji nadilazi novi LED potpis dnevnih svjetala i digitalizaciju kabine.
Središnji motiv je šesterokut, a očiti dizajnerski odmak dolazi nakon što je Huracan bio snažno oslonjen na prethodnika Gallarda zadržavši prisutnost na tržištu dulju od desetljeća. Ipak, ono o čemu će se najviše govoriti je ipak pogon.
A on je gotovo upola snažniji od V10 stroja iz prethodnika. 5.2 V10 je umirovljen, a sada dolazi jači i čišći hibridni pogon. Novi V8 je dobio temeljite modifikacije u odnosu na Volkswagenov V8, a zahvaljujući izmijenjenom provrtu i hodu, lako se vrti do 10.000 o/min. Ovo vrhunsko dostignuće postignuto je brojnim novim tehnologijama koje će osigurati pouzdanost motora i uz podvrgavanje većim opterećenijima. Spomenimo tu i tlak prednabijanja od čak 2.5 bara.
Motor daje 800 KS pri 9000-9750 o/min, u usporedbi sa 640 KS pri 8000 o/min za stari Huracan Evo. Zakretni moment je također veći, 730 naspram 600 Nm, a svemu sad dodajte i tri elektromotora od 150 KS.
Dva elektromotora su postavljena naprijed kako bi Temerario imao pogon na sve kotače i omogućio funkciju torque vectoringa. Također, u EV Citta modu Lambo postaje električni auto s prednjim pogonom. Treći motor postavljen između V8 i novog mjenjača s osam stupnjeva prijenosa funkcionira kao starter generator i ispunjava krivulju okretnog momenta s do 300 Nm, peglajući tako svaku potencijalnu turbo rupu.
Epilog je maksimalnih 920 KS, ali i 1690 kg mase ili 268 kg više u odnosu na Huracan LP640 Evo. Stoga osjetno veća snaga znači skraćivanje sprinta do 100 km/h za tek dvije desetinke, na 2.7 sekundi, te porast maksimalca na 343 km/h.
Spomenimo bateriju kapaciteta tek 3.8 kWh, koja nudi doseg na razini nekoliko kilometara. Baterija se može puniti uz pomoć V8 motora za svega 6 minuta kad vozaču ostaje nešto više od 700 KS. Druga opcija je poznata, priključenjem na punjač gdje je pola sata dovoljno za punjenje snagom od 7 KW.
Iako je dizajn više no sličan većem Revueltu, novi model se ipak tehnološki distancira. Poput prethodnika, ostaje vjeran aluminiju te je duljina daleko manja.
Cijena nije obznanjena, ali je sasvim sigurno da će biti osjetno veća od Huracanove. Start očekujte na više od 300.000 eura.