Trabant u turbo izdanju
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Screenshot: Youtube
JEDNA od ikona nekadašnje Istočne Njemačke i tamošnje autoindustrije, legendarni Trabant, i danas gotovo četvrt stoljeća nakon gašenja proizvodnje je omiljena podloga za restauracije, ali i kvalitetan tuning.
Jedna od najpotpunijih prerada dolazi nam iz Poljske. Evolucijski razvoj trajao je gotovo 14 godina. Vlasnik je prvo u Trabija ugradio 1,1 benzinski motor iz Pola sa 41 KS, a zatim je motor mijenjan u još tri navrata, i to 1.3, 1.8 i 2.0 GTI.
Međutim prava stvar desila se tek nakon što je vlasnik u nezgodi oštetio svoj Audi TT. Tada je došao na ideju da motor, 1.8 Turbo, zajedno s quattro pogonom preseli u malog trabanta. 270 KS snage uz 369 Nm okretnog momenta odlično funkcionira u malenoj kutijici, a kako bi sve bilo u granicama očekivane sigurnosti naknadno su ugrađene disk kočnice, ABS i ESP.
I tako je stvoren Trabant Quattro Turbo spreman da ugrozi najbolje trkače. I dok se osnovni Trabant borio da uhvati maksimalnih 100 km/h, ovaj će tu brzinu svladati nakon samo 4,5 sekundi. I ne samo to, na krajnjih 200 km/h je nakon samo 15,5 sekundi.
Podsjetimo, Trabant P601 se proizvodio od 1957. Pa sve do 1991. godine. Proizvdeno je oko 3,7 milijuna primjeraka. Krajnje jednostavnu konstrukciju pokretao je maleni 0,6-litreni dvocilindrični motor sa 26 KS i 53 Nm. Posljednjih godina proizvodnje Trabant je dobio moderniji četiri-cilindarski motor iz Pola, no to je bilo premalo da se modernizira svojevremeno napredan automobil.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati