Tekst: I.M.
Foto: Index
JEDAN od najvećih svjetskih proizvođača piva, Anheuser-Busch InBev, koji ujedno i sponzorira Svjetsko nogometno prvenstvo u Južnoafričkoj Republici, odlučio se nogometne fanove iz 32 zemlje smjestiti u svojevrsnu "Big Brother" kuću, u svrhu promocije breda Budweiser.
U "Bud kući" će biti smješteno 16 muškaraca i 16 žena koji će se svakog dana prvenstva pojavljivati u šest do osam epizoda. Osim putem dnevnih emisija, gledatelji će ukućane moći pratiti i putem live streaminga.
"Ovo je kombinacija American Idola, Survivora i nogometa", obznanio je direktor marketinga pivovare, Chris Burggraeve, koji smatra kako je ovo idealna prilika da svoje pivo promoviraju širom svijeta i pred velikim brojem potencijalnih potrošača.
Svaka zemlja sudionica Svjetskog nogometnog prvenstva će u "Bud kući" imati po jednog predstavnika ili predstavnicu. Svaki od ukućana će show morati napustiti kad njegova zemlja ispadne iz daljnjeg natjecanja. Pobjednik showa će biti tako fan iz zemlje koja postane svjetski prvak u nogometu. Kuća će biti smještena u Capetownu.
Još jedna od novosti na ovogodišnjem SP-u je ta da će igrača utakmice putem SMS poruka birati gledatelji, a ne više dužnosnici FIFA-e.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati