Glamur osamdesetih vratio se u novoj kampanji hrvatskog branda Arileo

Foto: Goran Matijašec
GLAMUROZNE, raskošne i prije svega ženstvene osamdesete godine prošlog stoljeća poslužile su hrvatskom brandu Arileo kao inspiracija za novu kolekciju.
Kolekcija namijenjena sezoni jesen/zima 2015./2016. puna je haljina s dugim rukavima, kombinezona i zanimljivih kompletića, a koloristički prednjače crna i nježno žuta boja.
Lijepa Dijana Radan zaštitno je lice nove kampanje, koju je snimio fotograf Goran Matijašec.
Prozirni umeci, naglašena ramena, baršun i zanimljivo plisirani nabori zazivaju godine u kojima su vladale Madonna i Joan Collins, no s modernim štihom koji ovu kolekciju čini apsolutno nosivom i aktualnom.
Svijet osamdesetih godina ispričan je kroz rad modnog studija Arileo koji je u konstantnom istraživanju kroja, koji je ostao uvijek nenametljiv a opet inovativan i prepoznatljiv.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati