Modno neustrašiva Ella Dvornik podsjetila nas je na omražen, a efektan trend
ELLA Dvornik već je nebrojeno puta dokazala da joj, kada je u pitanju modno eksperimentiranje, ne nedostaje hrabrosti. Zato nikoga nije iznenadilo kada se upravo ona istaknula svojim outfitom na zagrebačkom otvorenju butika domaće dizajnerice Kristine Burje.
Zahvaljujući eksploziji boja bilo je gotovo nemoguće ne primijetiti je, a na svoj račun se našalila i na Instagramu.
"Mene ignorirajte ovih dana, mislim da mi hormoni utječu na kombinacije boja", napisala je u opisu fotografije na kojoj pozira u hrabroj kombinaciji baziranoj na ljubičastim i crvenim komadima.
Riječ je o "modnoj igri" poznatoj pod imenom color-block, odnosno spajanju minimalno dviju jarkih, naizgled nespojivih boja koje garantiraju efektan look. Ipak, ako ste pomislili da možete kombinirati bilo što s bilo čim, važno je znati da modne ovisnice pomno odabiru boje na kojima će se temeljiti njihovi outfiti i to vodeći se nizom pravila. Tako se crvena najbolje slaže s jarko ružičastom, narančastom ili ljubičastom bojom, dok će žuta svoj puni sjaj doživjeti u kombinaciji s bojom senfa ili zelenom. Također, važno je izbjegavati kontraste, a neonske boje kombinirati isključivo s drugim neonskim bojama. Isto pravilo vrijedi i za pastelne nijanse.
Ovaj trend se pojavio otprilike 2011. godine kada ga je u modnu orbitu lansirao Gucci koji je odlučio prekršiti nepisano modno pravilo, a rezultat je raspametio modne ovisnice. Dotad nezamislivo postalo je gotovo svakodnevna pojava pa popularnost color blocka i dalje ne jenjava.
No, Ella je ovog puta color blocku odlučila dati novu dimenziju kombiniravši ga uz omraženi trend oko kojeg se već dugo lome koplja - odjenuvši čarape na štikle. Kombinacija koja podiže apsolutno svaki outfit možda je osvojila srca trendseterica, ali mnoge druge dame i dalje je odbijaju prihvatiti te je smatraju modnim gafom. Ipak, trend se nezaustavljivo širi, a prihvatila ga je i Anita Dujić.
Naime, čarape se već neko vrijeme nalaze u modnom fokusu pa umjesto da ih skrivate, kao što su to mnogi donedavno radili, poanta je što više ih istaknuti. Dok je to nekoć bio pravi promašaj, danas je hit koji osvaja ulice.
Usudite li se isprobati?