Nikada zanosnija Mila Elegović zaštitno je lice nove DeLight business kolekcije
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Karmen Poznić
DIZAJNERSKI duo DeLight koji svojim business kolekcijama neprestano potvrđuje status jednog od najzanimljivijih i najkvalitetnijih imena na hrvatskoj modnoj sceni, još jednom je opravdao svoju titulu i nije razočarao svoje obožavateljice.
Osvježenje i pomak koji unose u svoja prepoznatljiva odijela, kapute i haljine nikada ne razočara te ostaju vjerni ženstvenoj i profinjenoj estetici.
Pod kreativnim vodstvom Ivana Friščića i Željke Molnar, dizajnera popularnog brenda, nastala je nova kampanja za business kolekciju proljeće/ljeto 2018. Kao i uvijek do sada, u prvom planu je DeLight žena koju karakterizira samouvjerenost, besprijekorna elegancija i profinjenost uz jasno definiranu estetiku koja slijedi upravo tu ženu. Business kolekcija jedna je od tri kolekcije koje će brend predstaviti do ljeta, s tri različita zaštitna lica. Prva u seriji je s Milom Elegović, poznatom glumicom koju krasi ženstvenost, izraženi stav, samopouzdanje i individualnost i kao takva odlično prezentira brend.
Falkensteiner Hotel & Spa Iadera koji savršeno spaja business i pleasure, baš kao i odijela iz business DeLight kolekcije, bio je logičan odabir za kulisu ove kampanje. Idealan zbog svoje lokacije svega 2,5 sata od Zagreba, odličnih konferencijskih kapaciteta i dodatnih bonus sadržaja kao što su vrhunski spa, prekrasna mikrolokacija Zelene Punte i provjerena usluga u hotelu, samo su neke od posebnosti ovog vrhunskog hotela koje su inspirirale kreativni DeLight tim prilikom snimanja kampanje.
„Kad mlad čovjek ima viziju, točno zna kamo ide, na koji način i koji mu je cilj, onda je rezultat svega divan projekt kao što je hrvatski modni brend DeLight. S velikim zadovoljstvom sam prihvatila poziv Ivana Friščića da budem dio ove prekrasne modne priče jer između ostalog dijelimo iste vrijednosti kad je estetika u pitanju, a ne pristajemo niti na kompromise kada su u pitanju kvaliteta materijala i izrada. DeLight komade jako volim nositi jer su neuobičajeni i jako me vesele jer se u njima osjećam posebno.“ – izjavila je o Mila Elegović, zaštitno lice kampanje.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kolekcijom, kao i uvijek, dominiraju prirodni i kvalitetni materijali kao što su hladna vuna, svileni brokat, svila i šljokasti materijali te viskozne podstave. Krojevi su inspirirani 50-im godinama prošlog stoljeća, naglašavaju obline, ističu ženstvenu figuru i daju slobodu ženskom tijelu. Posebnost su i detalji koji svaki komad ove kolekcije čine jedinstvenim.
‘’Ovo je prva kolekcija u kojoj su materijali bili nit vodilja i utjecali na cijelu kolekciju kojom dominiraju zagasiti tonovi od bordo i ljubičaste do kombinacija crno bijele, zlatne te plave. Također ponosno ističemo da se naša odijela mogu nositi i u dnevnim i u večernjim varijantama te da su krojevi prilagođeni i ženama većih konfekcijskih brojeva. Žena koja će nositi naše komade naša je najveća inspiracija. Bitno nam je da je naša odjeća zaista usrećuje, zabavlja i da u njoj u potpunosti uživa. Ivan i ja i dalje vidimo ženu kao glamuroznu divu koja teži eleganciji, profinjenosti i pomaknutoj klasici, a Mila je savršeno utjelovila baš tu, DeLight ženu.’’, pojasnila je viziju kolekcije Željka Molnar.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati