Kad je supruga novog ministra preuzela državni ured, imao je 39 zaposlenih, a sad 72
NETOM prije nego što je Iskra Primorac (HDZ), supruga novog ministra financija Marka Primorca, imenovana ravnateljicom Središnjeg registra osiguranika (REGOS), taj je državni ured brojao 39 zaposlenih. Prošlu godinu zaključio je sa 70 djelatnika, a ove godine stiglo ih je još dvoje pa ih je sad ukupno 72.
U pet godina broj zaposlenih povećao se za 33 osobe. 2016. godine bilo ih je 39, a sada ih je 72.
U Godišnjem financijskom izvještaju pravdaju se otvaranjem četiri mirovinska informativna centra gdje bi trebali raditi i zaposlenici REGOS-a, ali i drugih službi, poput Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje. Centri su otvoreni u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci. Djelatnika Središnjeg ureda osiguranika ondje radi 20.
Otvarali su informativne centre u kojima se možete informirati o mirovini
Šalteri pokrenuti u 21. stoljeću, u doba kad se sve digitalizira, i to u pandemijskoj godini, trebali bi služiti da u njih građani mogu doći i dobiti informacije o primicima i uplaćenim doprinosima za mirovinska osiguranja, o prometu i stanju na osobnom računu, o prijavama i odjavama na osiguranje i sličnom.
Ili kako to lijepo piše u izvještaju samog REGOS-a:
"Svakodnevna potreba građana za dobivanjem točnih i pouzdanih informacija iz područja mirovinskog osiguranja, a osobito mirovinskog osiguranja temeljem individualne kapitalizirane štednje (II. stup), utjecala je na uspostavu Mirovinskih informativnih centara u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku s ciljem otvorenosti i transparentnosti mirovinskog sustava prema javnosti kao i jačanja financijske (mirovinske) pismenosti građana", navodi se u izvještaju Središnjeg registra osiguranika.
Projekt uspostave mirovinskih informativnih centara sufinanciran je sredstvima Europskog socijalnog fonda u financijskom razdoblju 2014.-2020. No nije sve ostalo samo na tome. REGOS je, piše, implementirao i dvije nove elektroničke usluge: e-usluga Odabir mirovine (mirovina samo iz I. stupa ili mirovina iz I. i II. stupa) i e-usluga Mirovinsko osiguravajuće društvo (prijava/promjena).
Iz izvješća saznajemo da je 2016. godine bilo 39 zaposlenih
2016. godine u Uredu koji vodi Iskra Primorac je bilo 39 zaposlenih - u izvješću o radu Središnjeg registra osiguranika za tu godinu piše:
"U REGOS-u je na dan 31. prosinca 2016. godine bilo zaposleno ukupno 39 radnika od kojih su 23 žene, a 16 muškarci", navodi se.
Nitko nije bio nekvalificiran, bilo je sedam žena sa srednjom stručnom spremom te muškarac i žena s višom stručnom spremom, a 15 muškaraca i 15 žena s visokom stručnom spremom. 2021. godinu REGOS je završio sa šest zaposlenih u uredu ravnateljice i ravnateljicom kao sedmom. U uredu ravnateljice jedna osoba je srednje stručne spreme, dvoje ih ima VŠS, a troje je visoke stručne spreme.
Samostalna služba informatičko-tehničke podrške broji pet zaposlenih, Sektor obveznika 10, Sektor osiguranika i registra 31, a Sektor administrativne podrške 14. Prošlu su godinu završili sa 70 zaposlenika.
"20 ljudi je zaposleno za potrebe otvaranja ureda"
Središnji registar osiguranika upitali smo koliko je osoba bilo zaposleno u REGOS-u 2016. godine, a koliko ih je danas, zbog čega je došlo do tog porasta broja zaposlenih, za koliko su od tih radnih mjesta raspisivani javni natječaji i na koja su radna mjesta ljudi zaposleni.
Evo odgovora.
"Središnji registar osiguranika je na dan 31. prosinac 2016. godine imao 40 zaposlenih. Tijekom svibnja 2020. godine REGOS je krenuo u veliki projekt financiran bespovratnim sredstvima Europskog socijalnog fonda "Moja mirovina – Unapređenje usluga REGOS-a na tržištu rada". Vrijednost projekta je 54 milijuna kuna a financiran je kao izravna dodjela u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014-2020. Radi se o opsežnom projektu koju uključuje otvaranje poslovnica mirovinskih informativnih centara u četiri najveća grada u Hrvatskoj - Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci, a za čije je potrebe dodatno zaposleno ukupno 20 radnika", poručili su iz ureda.
Kažu da zaposlenih sada ima 72
Dodaju da je sukladno odluci vlade REGOS u međuvremenu postao pristupna točka za Republiku Hrvatsku za Elektroničku razmjenu informacija iz područja socijalne sigurnosti među članicama Europske unije (EESSI).
"U proteklih šest godina došlo je do velikog razvoja funkcija i širenja poslovnih procesa REGOS-a što je bilo potrebno pratiti u kadrovskom smislu tako da na današnji dan REGOS ima ukupno zaposlene 72 osobe. Sva radna mjesta popunjena su sukladno Pravilniku o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta, putem javno objavljenih natječaja", odgovaraju iz Središnjeg registra osiguranika.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati