Charlie Design: Atraktivna nova kampanja snimljena pod morem
Foto: Mladen Šarić
LOREDANA Bahorić, zagrebačka modna dizajnerica, već punih 25 godina uspješno egzistira na hrvatskoj modnoj sceni. Svojim kreativnim rješenjima i zanimljivim idejama uspjela je zadovoljiti i najveće kritičare hrvatske mode, a njezine revije i odjeću nose mnoge osobe iz javnog i društvenog života Hrvatske.
Poznata je njezina privrženost crnoj boji, pa i ne čudi da je njezina modna marka "Charlie Design" dobila ime po glumcu Charlieju Chaplinu koji joj je bio inspiracija za početak stvaranja odjeće s prepoznatljivim predznakom. Na ovogodišnjem Noir Festivalu predstavila je svoju novu kolekciju simboličnog naziva "Breathless", jer kako sama kaže: "sve je nastalo u jednom dahu!".
"Za ime Charlie, inspirirano likom Charlieja Chaplina, odlučila sam se zato što me oduvijek fascinirao njegov lik skitnice s prepoznatljivom odjećom. Na sam spomen njegova imena i dijete zna da se radi o liku u crno-bijeloj vizuri, trošnom odijelu, polucilindru, štapu.", izjavila je dizajnerica.
Atraktivna kampanja za novu kolekciju snimljena je pod morem. "Breathless , ili bez daha, odražava stanje moga uma dok sam pripremala ovu kolekciju jer sam je doslovno zamislila u jednom dahu. Usto, kampanja koja je prati osmišljena je pod morem, mislim da je Mladen Šarić napravio upravo ono kako sam zamišljala cijelu priču.", komentira Loredana.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati