Glossier: Kozmetički proizvodi stvoreni prema potrebama beauty ovisnica
Foto: Press Foto, Instagram
U VESELOM ružičastom pakiranju uskoro stižu proizvodi koje su zajedničkim trudom stvorile tisuće žena.
Osnivačica portala Into The Gloss koji već godinama dijeli savjete vezane uz ljepotu te interaktivno surađuje s čitateljicama došla je na odličnu ideju - poslušati probleme i želje žena koje čitaju njezin blog te stvoriti kozmetičke proizvode upravo prema njihovim željama.
Tako je i nastao brand "Glossier" koji će djelovati pod sloganom "Skin First. Makeup Second. Smile Always".
29-godišnja Emily Weiss godinama je intervjuirala žene kako bi doznala što žele od svojih beauty proizvoda, a i kad je sama shvatila kako ne može pronaći točno što želi, odlučila je pokrenuti "Glossier".
Srećom, imala je 2 milijuna dolara koje je zaradila putem portala "Into The Gloss" pa je okupila tim stručnjaka i krenula s radom.
U prvoj kolekciji nalaze se 4 proizvoda namijenjena blistavoj koži - sprej za pripremu kože za šminkanje na bazi ruže, primer, obojena baza u 3 nijanse te balzam za lice.
Dodatno uzbuđenje ovim proizvodima daju lijepa pakiranja u rozo-bijeloj kombinaciji, ružičasti pucketavi omot, kutija s porukama te zabavne naljepnice koje možete nalijepiti na same proizvode.
"Glossier" će nove proizvode izbacivati u valovima, otprilike svakih 5 tjedana, a za prvom kolekcijom već su poludjele beauty blogerice.
Pssst! Cijene se kreću od 12 do 25 dolara, a za paket sa sva 4 proizvoda potrebno je izdvojiti 80 dolara.