Cura za sve: Sandra Perković zablistala u ulozi modela
KOLIKO bi žena na potpisale da prije tridesetog rođendana postanu ono što je njoj pošlo za rukom.
S dvadeset i osam godina Sandra Perković u svoju je biografiju u sportskom smislu upisala sve što se upisati dalo. Dvostruka je olimpijska pobjednica i svjetska prvakinja, četverostruka europska, a sa šest uzastopnih Dijamantnih liga i najuspješnija atletičarka tog prestižnog natjecanja u povijesti. Uz sve to, dugogodišnja je ambasadorica brenda Lei Lou dizajnerice Aleksandre Dojčinović, čije kreacije odijeva u gotovo svim prilikama, pa izbor Sandre kao zaštitnog lica posljednje Lei Lou kampanje nikoga nije pretjerano iznenadio.
Lijepa sportašica zablistala je tako u, za nju, sasvim novoj ulozi i to modela za aktualnu ready-to-wear kolekciju koja je već dostupna u Lei Lou trgovinama i na web shopu www.leiloubyalex.com i pokazala kako je moda danas rezervirana za sve žene koje se u svojoj koži osjećaju sretno i zadovoljno.
Streetstyle editorijal zanimljiv je miks lepršavih haljinica s volančićima, glamuroznih večernjih toaleta i traperica u kombinaciji s pufnastim košuljama.
Aleksandrine kreacije Sandrin su omiljeni izlet iz vlastite komfort zone športskih tajica i trenirki, pa danas i više nego uspješno balansira između romantičnih haljina i sandala, kao i onih uskih u kombinaciji s tenisicama, što je naša najveća atletičarka svih vremena sjajno uklopila u svoju estetiku, koja je, dakle, s jedne strane športsko elegantna, a s druge maksimalno senzualna.
U aktualnoj ready-to-wear kolekciji poseban je akcent stavljen na dodatke, ponajprije na trendi, mini, ‘bucket’ torbice kao hit sezone, kao i one klasičnog ‘kovčežić’ kroja, koje nikada ne izlaze iz mode.
Navedena kolekcija tek je dio one za aktualno proljeće i ljeto, koja je također već neko vrijeme dostupna na Lei Lou web shopu, novoj omiljenoj domeni hrvatskih, ali i inozemnih trend setterica, budući da brend trenutno dostavlja u sve zemlje Europske Unije i SAD-a, kao i na prostor BiH i Srbije, što je za malo hrvatsko tržište svakako pohvalna novost.