Domaća beauty influencerica s njujorškom adresom otkrila nam je kako se zarađuje na Instagramu
ČINI se kako je posao blogera i Instagram influencera i u punom jeku. Ako ste dio populacije kojoj i dalje nije jasno kako oni zarađuju, ovo bi mogao biti članak koji će vas zanimati!
Pričali smo s Kornelijom Slunjski, dragom nam visažisticom i beauty Influencericom iz Zagreba, s prebivalištem u New Yorku, koju na Instagramu možete naći pod imenom @kokobeaute.
Ona nas je malo uvela u svijet Instagram influencera i otkrila nas neke stvari za koje do sada nismo znali, a jako su nas zanimale pa vjerujemo da će i vas.
Kako si se odlučila za ime @kokobeaute?
Kada sam krenula s Instagramom imala sam smiješno ime tipa @kornelijaaa ili nešto slično tome. Pa sam promijenila na @kornelijaslunjski, no moje ime i prezime je stvarno dugačko i redovito su ga ljudi krivo pisali, pogotovo tu u Americi. Nadimak mi je Koko pa, eto, nekako sam došla do @kokobeaute tako da ljudi prepoznaju da mi je profil fokusiran na ljepotu i make-up.
Kako je to biti Instagram influencer?
Ja se ne volim nazivati influencericom jer mi je taj izraz potpuno pretenciozan i osobe koje ih koriste same za sebe su mi apsolutno blesave. No to je neki generalni termin koji se danas koristi za osobe koje redovito objavljuju sadržaj na Instagramu i ostalim društvenim mrežama te daju savjete i recenzije proizvoda/usluga, a njihova publika im vjeruje.
Postoje mikro i makro influenceri. Mnogo je različitih niša: beauty, zdravlje, wellness, hrana... Ja sam prvenstveno visažistica, a Instagram koristim kao platformu preko koje se mogu povezivati s ostalim kreativcima i inspirirati se. Oduvijek sam voljela fotografiju i objavljivati razne sadržaje online, no tek prije godinu, dvije sam počela obraćati pažnju na to kako moji followeri reagiraju na sadržaj te gdje ima najviše reakcija.
Mene iskreno i danas iznenađuje kada mi se nepoznati ljudi javljaju i zahvaljuju na preporuci određenih proizvoda. Na kraju dana, ja volim pomagati ljudima i preporučiti proizvode u koje iskreno vjerujem. Uvijek stojim iza onoga što objavim na Instagramu i to mi je izuzetno bitno. Dogodilo se puno puta da mi se javi brend te nudi suradnju koju odbijem jer mi se ne sviđaju (iz kojeg god razloga).
Koja je razlika između mikro i makro influencera?
Makro influenceri su ljudi sa stotina tisuća, ako ne i milijuna followera. To mogu biti glumci, pjevači, sportaši ili kojekakvi celebritiji. Mikro su “obični ljudi” koji imaju možda nekoliko stotina ili tisuća followera. Ja spadam u mikro kategoriju sa svojih 12.4 tisuća.
Prednost mikro influencera je da ljudi više vjeruju u autentičnost njihove riječi i lakše je raditi s njima. Kao mikro influenceru, brendovi mi se javljaju i s plaćenim i s neplaćenim kampanjama, a na meni je da odlučim što prihvatiti. Brendovima je bitno koliko followera imate, no više gledaju omjer lajkova i komentara. Ako imate 100,000 followera i 1,000 lajkova na sliku, to nema baš smisla, zar ne? Profile s kupljenim followerima je lako prepoznati.
Koji su načini zarade preko Instagrama?
Ima stvarno mnogo načina zarade preko Instagrama. Prvo bih spomenula da je to 100% besplatna platforma gdje možeš oglašavati svoje usluge. Meni se stvarno jako puno ljudi javlja preko Instagrama te me angažiraju za modna snimanja, filmove, revije... Neke od svojih najboljih poslova dobila sam upravo zbog Instagrama.
Drugo su plaćeni IG postevi i IG story. Ima raznih platformi gdje se logirate kao influencer te imate cijeli portfolio brendova koji trenutno nude kampanje, pošaljete ponudu te vas brend odobri ili ne. Uvijek imajte svoj e-mail na Instagramu te vas tako brendovi mogu kontaktirati.
Postoje i affiliate programi. Vjerujem da ste primijetili ono: ukucaj ovaj kod i dobit ćeš 20% popusta. Tih 20% ide influenceru čiji kod si iskoristio(la). Možete to usporediti s komisijom.
Zatim, ako ste profesionalac u svome području, brend vas može angažirati kao svog konzultanta ili kao guest speakera na eventima. Da se razumijemo, sve ovo se radi kako bi se povećala prodaja njihovih proizvoda/usluga. Često će vam brend ponuditi besplatne usluge ili proizvode samo da ih spomenete na svom profilu.
Možete biti pozvani i na evente (gdje je inače nemoguće ući) ako ćete ih reklamirati na svom profilu, a nekada možete biti i plaćeni da se pojavite. Sve je to reklama.
Što ti misliš o Instagramu kao načinu zarade i društvenoj mreži?
Ja mislim da je to jedna fenomenalna platforma ako se koristi na pravi način. Uvijek smatram da biste trebali imati i neko zanimanje u stvarnome svijetu, nešto što možete ponuditi ljudima, bilo da je to make-up kao ja ili savjeti o zdravoj prehrani ili čemu već. Treba postojati nešto ispod suštine, nešto s čime se ljudi mogu povezati. Razlog zašto bi se vama trebalo vjerovati.
Instagram je jedan od najlakših načina za doći u kontakt s nekim s kim inače nikada ne biste mogli. Život vam se može promijeniti radi vaše IG stranice. Mislim da svaki vlasnik obrta MORA imati Instagram, bilo da je to model, glumac ili slastičarnica. To je najlakši način oglašavanja. Danas se rijetko kada pita za vašu web stranicu, Instagram je prvi.
Svakim danom nailazim na toliko talentiranih ljudi čijim karijerama se divim, a postigli su to mukotrpnim radom i odricanjem. Definitivno gledam Instagram kao jedan pozitivan dodatak društvenim medijima.
No, jedno vas molim, a to je da ne uspoređujete svoj život s onime što vidite na Instagramu. Blogeri koji putuju po svijetu i izgledaju kao da imaju sve u životu - njima je to posao. Znam da izgleda besprijekorno i glamurozno, ali to često nije tako.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati