Rađi se nije svidjela reklama za Jugoplastika tenisice, Božo Maljković mu odgovorio
PRIJE nešto manje od mjesec dana Adidas je u čast najboljem europskom košarkaškom klubu 20. stoljeća, Jugoplastici, proizveo ekskluzivnu seriju tenisica s imenom slavnog splitskog kluba.
Poseban dodatak reklamnoj kampanji bila je zanimljiva reklama, za koju je Adidas rekao da slavi nepogrešivu košarkašku kulturu Balkana.
U glavnoj ulozi u reklami je Paško Tomić, član trofejne generacije Jugoplastike, koji prije treninga pojede velike ćevape s lukom i ajvarom, ali na terenu mu to ništa ne smeta, nego trpa iz svih pozicija. Kada pak promaši, slijedi, naravno, urlanje: "U pičku materinu!"
Reklama je izazvala podijeljene komentare. Nekima je urnebesna, drugi pak tvrde da nema veze s kontekstom onog vremena.
Jedan od onih koji nisu najzadovoljniji reklamom je i Dino Rađa.
''Mislim da je bez veze, ne zato što nema mene ili nekog drugog, a tu je Paško, nego zato što mi se čini da je napravljena bez ikakvog smisla, bez neke zdrave ideje. Meni je reklama nekreativna. Ćevapi i ajvar mi nemaju smisla. Ako si želio reklamirati Jugoplastiku, mogao si prikazati tu firmu, koja je inače tada za Adidas proizvodila tenisice", rekao je Rađa.
Trener trostrukog prvaka Europe za srpsku Novu je dao svoje viđenje.
''On dolazi svaki mjesec jesti pljeskavicu, neću reći u kojem restoranu. Onda konobari i šef sale ne mogu vjerovati. Tko zna kako je to prenijeto. Paško je bio dijabetičar, on je sjajan lik, otac mu je bio nastavnik tjelesnog odgoja. Napravili su veliki šou i sad je velika potražnja za tim tenisicama. Vidjet ćemo kako će se to razvijati. Ovo je istinsko poštovanje koje će vjerojatno donijeti puno novca. Puno me ljudi zvalo kako nabaviti te tenisice. Ja ih nisam tražio, čitao sam da ih je nemoguće nabaviti. Jednog dana me nazvala djevojka koja se zove Marina. Rekla mi je: 'Dobar dan, ja radim za Adidas.' Zahvaljujući njoj, imam te tenisice'', rekao je trofejni trener.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati