S novim dresom po pobjedu na Wembleyu
NIKE i HNS su u muzeju Mimara predstavili novi, plavi dres hrvatske nogometne reprezentacije, kojeg i dalje krase jednake karakteristike - prepoznatljiva crveno-bijela hrvatska šahovnica na plavoj podlozi.
Da nogomet i ljepotice idu zajedno već je poznata stvar, no ovog puta je pokazana i povezanost nogometa s kulturom. Pa je tako izlasku hrvatskih reprezentativaca Eduarda da Silve, Jerka Leka, Stipe Pletikose, Daria Srne i Luke Modrića na binu, prethodila izvedba dijela opere Nikola Šubić-Zrinjski, uz napomenu kako su poznati poklič "U boj, u boj!" danas preuzeli navijači. Za razliku od reprezentativaca, koji su se lagano zacrvenjeli kad su zamoljeni da okupljenima pokažu stražnju stranu dresa, hostese su nakon predstavljanja spremno pozirale uz novi dres.
Noviteti koji su odmah uočljivi na novom dresu očituju se u crvenom V-izrezu majice i velike površine crvenih i bijelih kvadrata šahovnice koji su vidljivi s prednje i sa stražnje strane. Grb Hrvatskog nogometnog saveza na lijevoj je strani prsa, dok je na stražnjoj strani vrata naziv "Hrvatska". Interesantno je kako su dizajneri iz Nikea ovoga puta dodali još jedan hrvatski simbol - pleter, koji se nalazi s unutarnje strane dresa kod vrata.
Za razliku od dosadašnjeg, širokog kroja, majica novog dresa ima novi kroj koji više prianja uz tijelo, te ga je, kako je rečeno tijekom današnjeg predstavljanja dresa, teže povući tijekom igre. Ergonomska mreža na leđima omogućava disanje i hlađenje kože. Hlače dresa su svijetlo plave sa crvenim i bijelim poljima šahovnice na rubu stražnjeg dijela, dok su čarape plave sa širokom trakom šahovnice oko srednjeg dijela.
"Na Wembleyu pobjeđujemo!"
"U ovim dresovima će naši momci igrati najbolje što znaju, a to znači da na Wembleyu pobjeđujemo!", poručuju iz HNS-a, Naime, novi dresovi će svoju premijeru imati u srijedu u Londonu, na utakmici Engleska - Hrvatska.
"Nike je od samog početka uz hrvatsku nogometnu reprezentaciju i za svako natjecanje nastojimo naš dres osvježiti novim tradicionalnim detaljima, pri čemu vodimo računa o posebnosti nacionalne momčadi. Istovremeno usavršavamo tehnologije kojima izrađujemo dresove, kako bismo u što većoj mjeri omogućili igračima da im tijekom utakmice sva pažnja bude usredotočena na ono najvažnije - kvalitetnu igru, a ne na dres", rekao je Dalibor Fuštar, brand menadžer tvrtke Nike.
I.M.
Foto: L.T.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati