Šef Mercedesa: "Bio je to užasan dan u Njemačkoj, pravi armagedon"
MERCEDESOVI vozači držali su prve dvije pozicije u poretku sve do 29. kruga Velike nagrade Njemačke, a onda su uslijedili niz problema i totalni raspad sistema. Šef momčadi Toto Wolff kaže da taj razvoj događaja mnogi nepravedno nazivaju sramotnim.
Lewis Hamilton izletio je u posljednjem zavoju staze Hockenheim vozeći na slickovima po mokroj stazi. Oštetio je prednje krilo, a onda je u boks ušao s pogrešne strane postavljene oznake i dobio pet sekundi kazne. U boksu se kaos potencirao, a na kraju je Hamilton utrku završio kao 11. Kasnijom diskvalifikacijom vozača Alfe zaradio je dvije pozicije i dva boda.
Raspad sistema
Bottas je bio u boljoj poziciji sve do završnice utrke, ali je onda izletio i razbio svoj Mercedes. Propustio je tako priliku da smanji zaostatak za Hamiltonom u ukupnom poretku.
"Bio je to užasan dan za nas. Sve je počelo dobro, ali onda je postalo teško donositi prave odluke. Bila je to granična situacija, mijenjati gume ili ne. Lewis je, baš poput Charlesa, bolidom udario u zid i onda mu je bilo teško ući u boks ispravnim putem, što je značilo kaznu", rekao je Wolf pa dodao:
"Tu smo donijeli pogrešnu odluku s gumama. Gume nisu bile spremne, što se može dogoditi u slučaju nesreće na samom ulasku u boks, ali ipak smo tu izgubili mnogo vremena zbog pogrešnih guma. Moramo više voditi računa o takvim stvarima, a od tog trenutka s Lewisom smo stalno bili u podređenom položaju."
Umjesto slavlja - tuga
Ovaj vikend trebao je biti obilježen pobjedom i proslavom obljetnice 125 godina utrkivanja Mercedes-Benza i 200. utrkom u Formuli 1, ali nakon šokantnog raspleta nikome nije bilo do slavlja.
"Koristi se riječ sramota, ali to nije sramota. To je utrkivanje i ponekad morate prihvatiti pljusku u lice, ali onda nešto i naučiti. Ovakvi dani čine nas boljima. Moramo razmisliti o svemu što je pošlo po zlu, a Valtterijeva nesreća na kraju svakako nije bila odlična. Bio je to armagedon za nas", zaključio je.
Hamilton je prednost pred Bottasom povećao na 41 bod, dok je u poretku konstruktora razlika između Mercedesa i Ferrarija 148 bodova.