Ulaznice za Medveščak planule za pet minuta i deset sekundi, navijači ogorčeni!
Tekst: D.R.
Foto: Cropix
LIDERI Medveščaka zajedno sa svojom vjernom publikom žive hokejašku bajku. Ako ono što smo gledali tijekom sezone na prodajnim mjestima ulaznica za utakmice Medvjeda u Ebel ligi nazivamo općom pomamom, onda je od danas zavladala totalna histerija za vrijednim komadom papirića koji jamči najbolji provod u gradu.
> Sljedeće sezone stiže još više Hrvata iz Kanade i SAD-a
U 16 sati na svim su prodajnim mjestima te internetskom sustavu Eventima puštene u prodaju ulaznice za polufinalni ogled Ebel lige u Ledenoj dvorani sljedećeg četvrtka. Kako doznajemo iz kluba, posljednja je ulaznica prodana deset sekundi nakon 16.05. Za svega pet minuta i deset sekundi planulo je četiri i pol tisuća ulaznic za hokejašku feštu. Medveščak će tek u nedjelju navečer doznati s kim će se boriti za finale lige u svojoj premijernoj sezonu, kada sedmi susret doigravanja odrade Red Bull i Klagenfurt.
Je li vrijeme za Arenu?
Ulaznice koštaju 30 i 50 kuna, s tim da u klubu ističu da je najviše onih po cijeni od 30 kuna. Osim nezabilježenih gužvi, probijem je i rekord u internetskoj prodaji ulaznica. Važno je napomenuti da postoji mogućnost povrata u prodaju onih ulaznica koje su prodane putem interneta, ali bez pokrića plaćanja, pa oni najuporniji mogu kroz narednih dva dana dežurati na servisima Eventima. Također, na dan utakmice u prodaju će biti pušteno još 200 ulaznica.
Ledena dvorana sinoć je u deliriju ispratila veliki podvig hokejaša Medveščaka, za koje je prolaz u polufinale Ebel lige, i to preko ekipe koja ima barem tri puta veći budžet, poput osvojenog naslova. Je li vrijeme da Zagreb razmisli o ledu u Areni?
Očito da jeste, posebno jer je veliki broj navijača Medveščaka ostao bez ulaznica, a mnogo ih se ogorčeno javilo i u našu redakciju. Na prodajnom mjestu Eventima u Jurišićevoj ulici u Zagrebu, tvrde naši sugovornici, od otvaranja prodaje ulaznice je nabavilo svega desetak ljudi. Očigledno je do nesporazuma došlo jer organizatori nisu decidirano istaknuli koliko će ulaznica biti pušteno u internet prodaju. Baratalo se informacijom da u prodaju putem weba ide svega 10 posto ulaznica, no kada je stigla objava da je putem weba prodan rekordan broj ulaznica, ispostavilo se da je ona kriva. Ranko Vučinić, glasnogovornik Medveščaka, potvrdio je u razgovoru za Index da u ovom trenutku ne može reći koliko je točno ulaznica putem weba prodano, s obzirom da one, kao i ulaznice s prodajnih jedinica ulaze u isti sustav.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati