Pančić zatražio od Sanadera troškovnik za cestu Gaženice-Zadar 2 i optužio HDZ za nepotizam
ZASTUPNIK SDP-a Ivica Pančić zatražio je danas od premijera Ive Sanadera i ministrice Marine Matulović Dropulić troškovnik za državnu cestu Gaženice-Zadar 2, te optužio Hrvatske autoceste za zapošljavanje radnika "po partijskoj liniji" HDZ-a.
"Nakon svega što je zadnjih dana o njemu rekao ministar Božidar Kalmeta, te državni tajnik njegova resora, pa čak i načelnik općine Škabrnja", Pančić je odlučio zatražiti službene informacije od Vlade, kako bi se potvrdile ili demantirale njegove tvrdnje da je cijena ceste Gaženice-Zadar 2 "napuhana".
"Budući da se radi o velikoj razlici u troškovima, tražim od premijera Ive Sanadera ugovorni troškovnik po stavkama, te specifikaciju svih ostalih troškova za tu državnu cestu, koju je na javnom natječaju kao najpovoljniji ponuditelj dobila firma Viadukt", rekao je Pančić, naglašavajući još jednom da je predviđena cijena prometnice 2003. godine bila 283 milijuna, te da je narasla na današnjih 446 milijuna kuna.
Također je Sanaderu postavio pitanje koliko je poslova projektiranja i nadzora od strane državnih tijela i državnih poduzeća dobila tvrtka D&Z d.o.o. iz Zadra, te posebno zamolio da mu odgovori koliko je tih poslova dobila od Hrvatskih auto-cesta, Hrvatskih cesta i Hrvatskih voda.
"Već mi je pun kufer prozivanja HDZ-ovaca za to da jedino oni štite prava branitelja, a kada te hrvatske branitelje, govorim konkretno o Zadru, a tu je i 'veliki branitelj' Kalmeta, teba zaposliti u Hrvatske auto-ceste, onda poslove dobivaju neki koji su samo članovi HDZ-a", rekao je Pančić i izjavio da se najvjerojatnije radi o korupciji pri zapošljavanju.
Napomenuo je da se državni tajnik iz ministarstva prometa, Zdravko Livaković, nalazi u Nadzornom odboru Hrvatskih auto-cesta, te upitao jesu li se ondje preko natječaja zaposlili Ana Marija Kalmeta, Kristijan Rimanić, Branko Petani, Edvard Puljiz, Karlo Gaić i Silvana Šoša.
U sklopu istog upita premijeru Sanaderu, Pančić je upitao koliko je osoba primljeno u radni odnos u Hrvatske auto-ceste od 1. siječnja 2004. do danas, jesu li zaposleni putem natječaja, gdje su natječaji objavljeni, i jesu li se poštivale odredbe Zakona o pravima hrvatskih branitelja koje im daju prednost pri zapošljavanju.
Marini Matulović Dropulić adresirao je pitanje vezano za nelegalnu eksploataciju kamenoloma u Škabrnji i planirane izgradnje akumulacijskog jezera na krškom području za koje ne postoji ishodovana građevinska dozvola.
Vezano za promjenu trase Gaženica-Zadar 2, upitao je Sanadera jesu li napravljene dopune studije o utjecaju na okoliš i kada je obavljena javna rasprava o tome, s obzirom da je trasa produljena za dva kilometra u odnosu na predviđeni nacrt iz 2003. godine.
"Čini mi se da Sanader nema puno veze s ovim, nego da su se 'njegovi dečki' zaigrali i sada prebacuju odgovornost", rekao je SDP-ov zastupnik.
A.B.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati