Brabus 900 Superblack ili kad tuner dotjera najveći Mercedes

Foto: Brabus

BRABUS je još jednom pokazao kako treba izgledati radikalni premium SUV. 

Želi li konkurirati Lamborghini Urusu, Mercedes mora ići korak dalje od onoga što nudi AMG. Svima je jasno da se radi o Brabusu, tuneru koji ne zazire od radikalnih prerada. 

Nakon nekoliko verzija G klase sada su odlučili srediti i GLS. Ime mu je 900 Superblack, a baza je AMG-ova verzija GLS 63 4Matic+, kojem je sad radni volumen povećan s 4 na 4.4 litre. Detaljne modifikacije uključuju i ugradnju novih turbina i usisa, što u konačnici rezultira s čak 900 KS pri 6200 o/min uz 1250 Nm okretnog momenta dostupnog već od 2900 o/min. Kako bi se zaštitio pogon, moment je limitiran na 1050 Nm. 

Epilog su performanse dostojne epiteta super-SUV modela - maksimalac je 330 km/h, a sprint do 100 km/h traje tek 3.6 sekundi. 

Brabus tu ne staje s preradom. Osim novog ispuha, radilo se i na podvozju pa je ugradnjom novog modula zračni ovjes približen podlozi za oko 25 mm. Novi detalji karoserije tu će zaokružiti dojam osjetno agresivnijeg izgleda ovog Mercedesa, koji se u standardnoj verziji nameće veličinom, ali ne i nekim upečatljivim izgledom. 

I jedna loša vijest. Birate li 24-inčne naplatke s valjcima od guma mjera 295/35 sprijeda i 335/30 straga, maksimalna brzina pada na "tek" 310 km/h. Ponudu zaokružuju revidiran interijer i brojni ekskluzivni detalji. 

Kako vam ne bismo naprasno prekinuli mokre snove, o cijeni ovaj put nećemo reći ni riječi. Možda samo da se sjetite jedne Bajagine pjesme, one "442 do B....".