JEDAN od najpoznatijih terenaca na svijetu upravo prolazi značajnu metamorfozu.
Nekoć predstavnik ultimativnog terenca pod pojmom ogromne snage i luksuza godinama je dobio brojne izvedbe, a sve novije išle su u smjeru downsizinga i optimizacije, što je upućivalo kako će ga Toyota u barem jednoj izvedbi u potpunosti elektrificirati.
Ime mu je Land Cruiser Se, a bit će i prvi potpuno električni terenac Toyote i japanske autoindustrije. Zasad se radi o konceptu o kojem Toyota ne govori puno. Fokus ovog vozila je na prostranosti i udobnosti, i to na asfaltu. Tako Toyota ističe mirnoću rada i tišinu kao posljedicu implementacije električnog pogona.
Uostalom, već i izgled s cestovnim gumama te manjom visinom podnice upućuje kako Toyota ne vidi ovo vozilo dalje od makadama i savladavanja rubnjaka. Pritom ovaj LC nije mali, pa se u duljinu protegao na 513 cm te u širinu na gotovo dva metra.
U kabini je možda najveća novost implementacija tzv. Yoke upravljača koji je Toyota već predstavila na Lexusu. Moderno i jako komplicirano rješenje koje će vjerojatno zaživjeti na serijskim automobilima.
Tehnički podaci su nepoznati, ali sudeći po onome što sprema Mercedes s G klasom ili pak novopridošlice poput Riviana, Toyota će morati ponuditi jako puno. I tu ne mislimo samo na doseg i snagu.