Gazi sve pred sobom: BMW serije (X)1 se obrukao u američkom testu sigurnosti

DA su kojim slučajem umjesto lutki to bili pješaci, vozač BMW-a bi na duši imao bar troje pješaka. 

Upravo to želi reći najnoviji izvještaj IIHS temeljen na testu 11 "malih" SUV-ova. Testiran je jedan od sustava asistencije koji su brojni vozači odmah zavoljeli. Radi se o automatskom kočenju, vrlo korisnom dodatku koji će učinkovito ispraviti grešku vozača i spriječiti ili ublažiti nesreću, pa čak i spasiti život. Ali naravno, samo pod uvjetom da funkcionira.

A u novom testu koji je proveo američki IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) su upravo istražili funkcioniranje tih sustava koji koriste potporu kamera, senzora i radara. Svaki testirani model automobila je podvrgnut trima različitim testovima koji simuliraju odraslog pješaka i dijete u nailasku na putanju automobila. Konkretno, u prvom će pješak iskoračiti ispred vozila, u drugom će dijete "skriveno" između dva vozila izbiti u putanju automobila, te se u trećem pješak kreće paralelno s prometom. Testovi su provedeni pri različitim brzinama, ali u svima je dozvoljeno vrijeme reakcije bilo oko dvije sekunde.

Svi osim jednog testiranog modela su zadovoljili, a četiri je položilo s izvrsnim rezultatom. To su Toyota RAV4, Volvo XC40, Honda CR-V i Subaru Forester. Odmah uz njih dolaze Chevrolet Equinox, Hyundai Kona, Kia Sportage, Mazda CX-5 i Nissan Rogue (X-Trail). Mitsubishi Outlander je zadnji jer je u jednom testu pomeo pješaka.

A ako se pitate gdje je premium BMW X1, stvar je sljedeća. Kako je auto u sva tri testa doslovno prošao kroz pješake, odnosno nijednom nije usporio ispred prepreke, ostao je bez ikakve ocjene.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.