MERCEDES pokušava pronaći optimalan put u ovo vrijeme velikih promjena za autoindustriju.
U ova izazovna vremena i najbolji teško pronalaze dobitnu formulu. Slično je i s Mercedesom koji je primoran korigirati svoj razvoj, posebno kad je dizajn u pitanju. To se posebno odnosi na EQ seriju predvođenu modelom EQS, koji je privukao pažnju rekordnom aerodinamikom, ali i za Mercedes nekonvencionalnim dizajnom.
Naglašena aerodinamika dolazi kao posljedica trovolumenskog oblika naglašeno "jajaste" forme. Time je automobil dobio optimiziran oblik, ali je izgubio Mercedesovu prepoznatljivost kojoj streme najodaniji poklonici marke. A to se ne može zanemariti.
Potvrdio je to osobno Christoph Starzynski, zamjenik voditelja za razvoj automobila, koji je potvrdio kako će se u budućnosti više paziti na estetiku. "Imali smo taj komentar i ozbiljno ga shvaćamo", rekao je Starzynski za Top Gear.
Sve ono što nas očekuje najavio je koncept CLA, bar kad je u pitanju izgled nekih budućih modela s električnim pogonom. "Gledajući dizajnerski jezik u konceptu CLA i možda gledajući malo više u budućnost, mislim da definitivno možemo vidjeti da će to biti usvojeno", rekao je.
Starzynski je naglasio kako je Concept CLA pokazatelj onoga što bismo trebali očekivati od budućnosti Mercedes-EQ dizajna. I tu dolazi još jedna novost. Za razliku od EQE, EQS i EQC, on izbjegava oznaku "EQ" na modelu i potvrđuje kako dolazi vrijeme kad će ova dvoslovna oznaka biti jednostavno suvišna na Mercedesovim modelima.
Izvršni je direktor tako otkrio da će potpuno električna G-klasa biti prvi model koji će odustati od EQ imenovanja kada bude predstavljen u prvom kvartalu ove godine.