TREĆI redizajn za posljednji pozdrav jednog od najznačajnijih sportaša ovog milenija.
Predstavljen kao koncept 2005. godine i dvije godine kasnije u proizvodnom izdanju, Nissan GT-R je jedan od najdugovječnijih sportskih automobila na tržištu. A po mnogima i najbolji.
Nema sumnje, status legende bio bi osiguran i da nije bilo redizajna 2011., 2017. godine, pa čak i da nije bilo nebrojenih specijalnih izvedbi. Ipak, svemu dođe kraj, a u ovom slučaju to je T-Spec izvedba. Upravo predstavljena izvedba će serijom od 100 primjeraka označiti kraj jednog modela i jedne epohe. Vrlo je vjerojatno da iz Japana više nećemo viđati ovakve purističke strojeve.
Loše vijesti tu ne staju, pa ćemo tako reći da ova oproštajna izvedba dostupna u nijansama "Millennium Jade" i "Midnight Purple" ostaje rezervirana za japansko tržište, dok će djelić serije ići i put Amerike. Osim novih boja, model dobiva i proširene obrube kotača, karbonske detalje karoserije, kompozitne kočnice, pa i posebne alu-naplatke. Točka na "i" je Nismo verzija s krovom i poklopcem prtljažnika od karbona i dodatno izbrušenom kalibracijom motora.
Iznutra, pak, oznake specijalne serije te najfiniji mogući materijali - kombinacije kože i zelene alkantare.
Ispod poklopca promjena nema. 3-8 V6 biturbo je dragulj kakav se rijetko viđa i čuje, a samo na GT-R i zauzda. Pogon je na sve kotače, a maksimum koji je spreman dati je 572 KS i 637 Nm. 2.8 sekundi potroši do 100 km/h, a ne staje do 315 km/h.
Prodaja kreće u listopadu, a zbog velikog interesa bit će organizirana lutrija. Start je na oko 123.000 eura, a u preprodaji će samo nebo biti granica.