Peugeot razmatra oživljavanje modela Peugeot 208 GTi kao električnog sportskog automobila, izjavio je novi šef francuske marke automobila.
Alain Favey je otkrio da se od preuzimanja funkcije izvršnog direktora Peugeota od Linde Jackson, prije samo deset dana, u sklopu opsežne promjene menadžmenta u Stellantisu intenzivno bavi pitanjem povratka oznake GTi.
Oznaka GTi nije se pojavila na modelu 208 otkako je 2019. godine stigla druga generacija tog automobila, a nije krasila nijedan Peugeotov model otkako je 308 GTi povučen s tržišta 2021. godine.
Podmarka Peugeot Sport Engineered (PSE) prvotno je trebala popuniti prazninu koju je ostavio GTi u ponudi Peugeota, ali je korištena samo na varijanti modela 508, koji je u prosincu efektivno povučen s britanskog tržišta nakon što je ukinuta proizvodnja tog modela.
"Vrlo sam zainteresiran povezati brend Peugeot s onime što predstavlja njegova prošlost, s njegovom baštinom u svakom smislu.
Stoga ćemo pogledati što čini naslijeđe brenda i procijeniti u kojoj se mjeri to može prilagoditi modernom svijetu – i ništa nije isključeno iz naše revizije, a posebno ne oznaka GTi, to svakako", izjavio je Favey na pitanje o planovima za e-208 GTi tijekom eventa E-Lion Day.
Ima smisla da svaki budući sportski model koristi isti sklop kao Lancia Ypsilon HF i Abarth 600e crossover, s kojima e-208 dijeli e-CMP platformu. Oba automobila imaju prednji pogon s 237 KS i koriste Torsen diferencijal s ograničenim proklizavanjem.
Abarth 600e također dolazi s motorom snage 278 KS, ali je malo vjerojatno da će ta verzija biti ponuđena za manji e-208 zbog njegove pozicije na tržištu.
Ako e-208 GTi dobije zeleno svjetlo, vjerojatno bi to rezultiralo i sportskom verzijom Vauxhall Corsa Electric, budući da su ta dva modela blisko povezana.
Ostaje za vidjeti hoće li Peugeot ili Vauxhall smatrati električni sportski hatchback komercijalno isplativim, osobito jer se očekuje da će Corsa i 208 sljedeće godine biti zamijenjeni novom generacijom modela temeljenom na Stellantisovoj novoj STLA Small platformi.
Međutim, budući da je Abarth 600e dokazao kako e-CMP platforma može bez problema podržati snažniji prednji motor i podvozje prilagođeno performansama, sportske verzije modela 208 i Corsa mogle bi biti lansirane kao posljednji oproštajni modeli sadašnje generacije.