USPRKOS godinama života na rubu bankrota u Ssangyongu ne znaju za predaju.
Nakon što su po tko zna koji put produžili agoniju života na rubu, u Ssangyongu su skupili dovoljno snage da obnove i svoje proizvode. Jedan od njih je Rexton, a on se i danas nudi na odabranim tržištima.
Rexton, koji je poput njegovih prethodnika bio cijenjen i na našem tržištu, a dijelom i zbog Mercedesovog motora, sad je dodatno ušminkan. Novi dizajnerski izraz ne ide u smjeru nekadašnjih ljepotana kao što su Rodius i Korando, već se oslanja na neke novije proizvode iz konkurencije.
Najveća novost je ispod poklopca. Motor nije Mercedesov, već je domaći proizvod. I dalje je to dizelaš zapremine 2.2 litre. Međutim, sada daje 202 KS i 441 Nm, osjetno više nego do sada (180 KS i 420 Nm). Stigao je i novi mjenjač, a ono što se ovdje posebno hvali je uglađenost vožnje. Iako klasičar, ovo je jedan od najtiših modela starog kova na tržištu.
Na opremu ne treba trošiti riječi, vrlo je izdašna i potpuna, a koncipirana je kroz dva paketa. I ono najbolje je da se cijena neće pretjerano mijenjati, a to znači razinu od oko 35.000 eura.