PRESTIŽNA marka iz ponude Stellantisa usprkos porazima ne odustaje, sada napada još opasnije igrače.
Upravo tako, iz koncerna su objavili da će nakon neuspjeha u odmjeravanju snaga s njemačkim triom novi model pod njihovom luksuznom markom pokušati nemoguće, ugroziti proizvođače najluksuznijih automobila kao što je Bentley.
I pritom ne mislimo na Maserati, već na marku koja svoje ime većim dijelom duguje kultnom automobilu s početka druge polovice prošlog stoljeća. DS Automobiles je još uvijek prisutan, a nedavno je najavljen novi model. Iza No8 se navodno krije vrhunski luksuz, posebno kad je interijer u pitanju.
Koliko daleko idu DS-ove aspiracije, najbolje je opisao Thierry Metroz, šef dizajna tvrtke, rekavši da oni žele biti "Louis Vuitton automobilske industrije". Teške riječi, posebno jer DS u posljednjih 15 godina, otkako je prisutan, nije u tržišnom smislu puno napravio.
Primjera radi, DS je prošle godine pao na europskom tržištu za 22% i prodao tek 37.480 automobila. Čak je i Lancia s jednim modelom postigla gotovo isti rezultat. Sada Francuzi žele više, doduše, vjerojatno ne u pogledu prodaje, već u pogledu ponude.
Ulaze u svijet najvišeg luksuza, a No8 je najava nove linije proizvoda. DS vjeruje da je sa svojim najnovijim proizvodom u rangu s premium rivalima kao što su Audi, Mercedes i BMW. Krajnji cilj brenda Stellantis je s vremenom zakoračiti u ultraluksuzni segment, koji trenutačno zauzimaju marke kao što su Bentley, Maybach i Rolls-Royce.
Thierry Metroz je pojasnio planove marke tijekom intervjua za Autocar na sajmu automobila u Bruxellesu. "Mi smo premium, ali naša je misija biti više od premiuma. Željeli bismo pokušati dotaknuti osjećaj luksuza." Konačno je rekao da njegov brend želi postati "Louis Vuitton automobilske industrije".
A kad se uspoređuje s Bentleyem Metroz prvenstveno misli na interijer. Kaže kako je "to vrlo luksuzan interijer. U usporedbi s našim njemačkim konkurentima, radi se o kvaliteti materijala i detaljima interijera... više je kao Bentley. Nije Bentley, naravno, ali vrsta inspiracije je više Bentley ili Rolls-Royce nego Audi ili Volkswagen."
Pritom je Metroz realan i kaže da je potrebno vrijeme kako bi se neki proizvođač mogao pozicionirati u tako zahtjevnoj niši, možda i više od 20 godina. Stellantis će pomoći, ali DS tu mora napraviti dodatan iskorak, poručuje Metroz.
No8 je, izgleda, početak, a potom dolaze vjerojatno No4 i No7 kao nasljednici za DS4 i DS7. Svi će navodno biti isključivo na struju, što je i razumljivo s obzirom na to da koncern i nema jako konkurentne motore spremne za ovu najvišu klasu. 14 marki je pod Stellantisovom kapom i zasad su sve sigurne.