Igra PUBG: Battlegrounds zarađuje puno više otkad je postala besplatna

Foto: Twitter

KRAFTON je u svom posljednjem izvješću, koje je objavljeno prije nekoliko dana, prikazao velike dobitke vezane uz igru PUBG: Battlegrounds.

Prema izvješću, a kako prenosi The Verge, prodaja igre za PC bilježi godišnji porast od 62 posto i trenutno je na 82.3 milijuna dolara, dok je za konzolu situacija još luđa: prodaja je u odnosu na protekli kvartal porasla 124 posto. Osim toga, igra je u odnosu na posljednji kvartal utrostručila broj korisnika.

PUBG: Battlegrounds se originalno plaćao, ali je ogroman financijski uspjeh igara kao što su Fortnite, Call of Duty: Warzone i Apex Legends, koje su besplatne, ponukao Krafton na promjenu strategije.

Stoga je, piše The Verge, prebacivanje na besplatnu varijantu za studio bila vjerojatno prilično laka odluka. Toj je odluci sigurno pridonijela i popularnost igre PUBG: Mobile, koja je također besplatna, a koja je od ožujka 2021. godine skinuta više od milijardu puta.

Inače, igre koje su besplatne zarađuju novce na hrpu drugih načina: prodajom reklama, prodajom modea igre u kojem nema reklama ili različitim nadogradnjama koje igrači mogu platiti (primjerice, novo oružje).