ZBOG pandemije koronavirusa, mjera izolacije i socijalnog distanciranja, proizvođači seks-igračaka zabilježili su ogroman rast prodaje.
Istraživanja su pokazala da samozadovoljavanje pozitivno utječe na psihofizičko zdravlje, pogotovo tijekom karantene kad su ljudi izloženi većoj količini stresa, stoga i ne čudi što je online prodaja seksualnih pomagala procvjetala u ovom razdoblju.
Brendovi ovih pomagala primijetili su da se dnevni prihodi udvostručuju otkako su ljudi započeli s radom od kuće, a 50% je povećan promet na njihovoj web stranici od veljače do ožujka.
Ono čemu se u posljednje vrijeme pridaje pozornost je dizajniranje seks-igračaka za žene kako bi ti proizvodi izgledali što manje vulgarno.
"Nakon što su naši osnivači ušli u seks-shop, otkrili su da je cjelokupno iskustvo kupovanja, brendiranja i pakiranja prilično vulgarno i ponižavajuće prema ženama", kaže Cécile Gasnault, direktorica marketinga u Smile Makersu.
"Kad pomislite na vibrator, prvo što vam padne na pamet je veliki, falični oblik. Moj je cilj bio stvoriti robnu marku koja se prodaje u uobičajenoj maloprodaji, fokusirajući se na prodavaonice ljepote i zdravlja, kako bih poslala snažnu poruku da je seksualno zadovoljstvo važno za opće dobro, činjenica koja je znanstveno dokumentirana u studijama", kazala je.
Sve veći broj brendova seksualnih pomagala teži ka tome da ona izgledaju privlačno i nenametljivo.
Čini se da je seks-revolucija koja je naklonjena ženama došla na vidjelo tek posljednjih nekoliko godina.
"Mislim da je pokret Me Too imao veliku ulogu u otvaranju razgovora o ovoj temi te nastajanju brendova koji su prihvatljiviji za žensku seksualnost", zaključila je Gasnault.