Foto: Press
U UTORAK navečer u Zagrebačkom je plesnom centru održano predavanje pravog momka s Madisona i jednog od vodećih marketinških stručnjaka - Andrewa Cracknella.
Stvarna Avenija Madison u to vrijeme i ona prikazana u seriji zapravo se puno ne razlikuju: "Bilo je to manje glamurozno nego što se čini. Dugi sastanci od po nekoliko sati uz čašice whiskeyja, nakon nekoliko su dana bili užasno iscrpljujući. No seksa, alkohola i cigareta bilo je na bacanje".
Andrew je naglasio kako za dobru reklamu nije potrebno imati puno novaca, ali zato inovativnosti i kreativnosti ne smije nedostajati, a sve je to potkrijepio urnebesnim primjerima reklama koje su uzdrmale javnost i pokrenule revolucionarne promjene u svijetu oglašavanja.
Većinu je svoje karijere proveo radeći u reklamnoj industriji, počevši od pripravnika copywritera u CDP-u (tada jednoj od najboljih agencija u svijetu) u kasnim 60-tima, pa sve do početka 2000-tih.
Radeći kao izvršni kreativni direktor u agencijama s obje strane Atlantika svih tih godina, nije bilo medija u kojem nije radio ni kategorije proizvoda za koju nije osmišljavao kreativna rješenja.
Andrew trenutačno radi kao novinar, konzultant, komentator i predavač. Njegova prva knjiga, "The Real Mad Men", istinita je priča o najuzbudljivijem periodu u povijesti reklamne industrije - Madison Aveniji 1960-ih godina.
Danas, ako ne jedri po Egejskom moru ili Atlantiku, ili ako ne radi na svom novom projektu, knjizi o povijesti političke reklame, naći ćete ga ispred televizora kako viče na engleski kriket tim.
U ovom zanimljivom predavanju uživali su mnogobrojna poznata lica kao što su Tomo Ricov, Nikola Žinić, Ana Petričić Gojanović, spisateljica Milana Vlaović, akademski umjetnik i glazbenik Ivica Propadalo te mnogi drugi.