Odabrani najjači brendovi 2014.

Foto: Press
 
KOMPANIJA Interbrand objavila je izvješće o 100 najvrednijih brendova 2014. godine. Prema tom izvješću, na prvom je mjestu već drugu godinu zaredom Apple, slijedi Google, zatim Coca-Cola te IBM.
 
Apple je prije dvije godine s prvog mjesta izgurao Coca-Colu, koja je ove godine na trećem mjestu, nakon Googlea koji je također na ovom, drugom, mjestu već drugu godinu zaredom.
 
Trenutna vrijednost Applea procijenjena je na 118,9 milijardi dolara, što je 21 posto više od prošlogodišnjih pokazatelja vrijednosti. Google trenutno vrijedi 107,4 milijarde dolara, odnosno 15 posto više nego prošle godine. 
 
Na petom je mjestu ove godine Microsoft, a slijedi da General Electric. Sedmo mjesto zauzeo je Samsung, osmo Toyota, a zadnja dva mjesta na ljestvici prvih deset najvrednijih brendova ove godine pripadaju kompanijama McDonald's i Mercedes Benz.
 
Čak četiri mjesta na ljestvici prvih deset najvrednijih brendova zauzele su tehnološke kompanije, čiji je segment, prema izvješću Interbranda, najvredniji. Nakon segmenta tehnoloških kompanija, prema vrijednosti, slijede automobilska industrija, industrija financijskih usluga te industrija luksuznih roba.
 
Facebook je ove godine na 29. mjestu, na koje se popeo s prošlogodišnjeg 52. mjesta, što je najveći "skok" zabilježen u ovoj analizi. 
 
Vrijednost brendova, pa tako i mjesto na ljestvici, određuje niz faktora, između ostaloga i utjecaj brenda na potrošače, financijski pokazatelji brenda te snaga brenda u kontekstu utjecaja na formiranje cijena i uloge u ostvarivanju ukupne zarade matične kompanije.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.