Ilustracija: Shutterstock
PREVARANTI koriste lažnu dislike opciju kako bi se domogli novca neupućenih korisnika, upozorava Digiday.
Iz različitih izvora doznaje se da se na Facebooku pojavio veći broj reklama koje korisnicima nude da među prvima dobiju dislike opciju, iako je Mark Zuckerberg prethodno najavio da ona zapravo uopće neće biti uvedena.
Neupućeni korisnici međutim u velikom broju nasjedaju na objavljene oglase. Jedna od takvih prevara nudi korisnicima da "dobiju najavljenu dislike opciju na svojim profilima", dodajući da je "dislike opcija koju mogu dobiti samo pozvani korisnici".
Prevara radi tako da, nakon što kliknu, korisnike Facebooka sporni link vodi na drugu stranicu i automatski dijeli link sa njihovim prijateljima. Neke od prevara vode korisnike na skupe mobilne pretplate ili pak traže povjerljive podatke, a druge računala korisnika mogu zaraziti virusom, upozoravaju informatičari.
Facebook se o pojavi ovakve vrste prevara dosad nije očitovao.