Prema novom istraživanju, inteligentniji ljudi slušaju Radiohead i U2, a manje inteligentni Beyonce

Foto: Press

PREMA novom istraživanju američkog softver dizajnera Virgila Griffitha, naš glazbeni ukus određuje koliko smo inteligentni.

Griffith je analizirao omiljene glazbene izvođače američkih učenika, koje je potom usporedio s rezultatima njihovih testova inteligencije.

Metro prenosi kako njegovo istraživanje prikazuje "korelaciju između glazbenog ukusa i inteligencije".

U svoje istraživanje je uvrstio i neke podatke koje je dobio na društvenim mrežama. Primjerice, koristio se Facebookom kako bi analizirao likeove određenih studenata, nakon čega je iste usporedio s njihovim rezultatima na prijemnim ispitima, na fakultetima.

Griffith je došao do rezultata da inteligentniji studenti preferiraju Beethovena, Radiohead, U2, Coldplay,  a manje inteligentni Beyonce i Bon Jovija.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.