Olivia Loren, Amerikanka koja živi u Zagrebu, na TikToku je objavila video u kojem je nabrojila tri pogreške koje treba izbjegavati prilikom posjeta Hrvatskoj.
"Nemojte očekivati pješčane plaže. Plaže u Hrvatskoj su većinom šljunčane ili stjenovite. Ako niste naviknuti na takve plaže, ponesite obuću za vodu. No, ako se želite uskladiti s lokalcima, ostavite tu obuću kod kuće", ispričala je Olivia.
Potom je svojim pratiteljima rekla da pripaze prilikom odabira otoka koji žele posjetiti.
"Nemojte odabrati krivi otok. Hrvatska ima puno otoka - neki su dobri za partijanje, neki za obiteljski odmor, neki za ljubitelje prirode i tako dalje. Dobro istražite koji otok je najbolji za vas", objasnila je tiktokerica i dodala da bi trebalo voditi računa o tome da se karte za trajekt kupuju na vrijeme.
I treća stvar koju je istaknula jest da svakako vrijedi posjetiti kontinentalnu Hrvatsku, a ne ograničiti se na gradove uz more i otoke. "Hrvatska ima prekrasne destinacije koje vrijedi posjetiti, a ne nalaze se na obali", zaključila je.
Olivia često uspoređuje život u Hrvatskoj sa životom u SAD-u
Inače, Olivia na TikToku redovito uspoređuje život u Hrvatskoj sa životom u SAD-u, a krajem prošle godine objavila je snimku u kojoj je na šaljiv način objasnila najčešće stereotipe koji se povezuju s Hrvatima.
"Živim u Hrvatskoj. Naravno da imam vremena za sjedenje u kafiću i ispijanje kave cijeli dan", počela je pa nastavila: "Kad kažem da odlazim, treba mi dva sata da se pozdravim. Naravno da držim domaće maslinovo ulje u starim bocama. Naravno, jedem kruh uz svaki obrok", rekla je, a zatim se osvrnula na još nekoliko stereotipa.
"Živim u Hrvatskoj pa znam da je lijek za sve rakija. Boli vas želudac? Uzmite malo rakije. Ozlijedili ste ruku? Namočite je u rakiju."
"Živim u Hrvatskoj. Slabo smo plaćeni, ali svejedno vozim Mercedes i idem na skijanje svake godine", našalila se pa dodala: "Tajni sastojak svega što kuham je Vegeta."
"Putovala sam cijelim svijetom, ali na kraju svega, ništa nije ljepše od Jadranskog mora", poručila je za kraj u snimci koja je pregledana više od pola milijuna puta.