Aplikacija koja je Metin odgovor na Twitter izgubila 1.7 milijuna korisnika

Foto: EPA

Dnevna upotreba Threadsa, Metinog odgovora na Twitter, nastavlja padati nakon snažnog početka u prvim tjednima nakon lansiranja.

Angažman društvene mreže pao je za 79%, s visokih 2.3 milijuna aktivnih korisnika početkom srpnja na 576.000 do 7. kolovoza, prema Similarwebu, platformi za digitalnu inteligenciju. Osim korisnika koji su napustili platformu, velike američke tvrtke poput lanca brze hrane Wendy's, trgovine odjećom Anthropologie i linije šminke Rare Beauty smanjile su broj objava na Threadsu, izvještava Adweek.

Unutar prvih nekoliko sati od lansiranja 5. srpnja Threads je prikupio impresivnih 5 milijuna registracija korisnika i unutar manje od tjedan dana najmanje 100 milijuna ljudi se prijavilo na njega, što ga čini aplikacijom koja se najbrže preuzimala.

Početno uzbuđenje je splasnulo

No čini se da je početno uzbuđenje postupno nestalo. Na njegov najprometniji dan broj korisnika Threadsa bio je manji od polovice broja korisnika Twittera, prema podacima Similarweba. Twitter u prosjeku ima više od 100 milijuna aktivnih korisnika dnevno. Threads je trebao iskoristiti kaos na Twitteru otkako ga je preuzeo Elon Musk i svrgnuti aplikaciju kao najvažniju tekstualnu društvenu mrežu.

Otkako je preuzeo Twitter u listopadu 2022., Musk je otpustio većinu osoblja aplikacije i progurao niz kontroverznih promjena politike koje su dovele do pada prihoda od oglašavanja. Dugogodišnji korisnici žalili su se na česte kvarove, povećan govor mržnje i otrovan govor na platformi.

U međuvremenu Zuckerberg i Musk javno su se sparirali, a ljetos su čak razmišljali i o borbi u kavezu. U nedjelju je Zuckerberg rekao da je vrijeme da se odustane od te ideje jer se čini da Musk nije ozbiljan u vezi s tim, poručio je šef Mete svojim sljedbenicima Threadsa .

Pročitajte više