Bivša splitska O´Hara uvodi cajke?: "Tako traže studenti"

Foto: 

KLUB Zenta, nekad kultna O'Hara, ne posluje po očekivanjima Gordana i Bruna Šestića, novih najmoprimaca prostora u vlasništvu vaterpolo kluba POŠK.

Predsjednika POŠK-a Mladena Mijača neugodno je iznenadio oglas kojim Šestići daju u najam dobro uhodani klub po cijeni od 50 tisuća kuna mjesečno.

Testiranje tržišta?

"Baš su nas iznenadili. Odvjetnik mi je javio za oglas. Odmah sam reagirao. To je kršenje ugovornih obaveza. Ne mogu dati klub u podnajam. Od toga neće biti ništa. No, što ako prodaju tvrtku? S tvrtkom imamo ugovor", kazao nam je Mijač.

Upravo to bi se i moglo dogoditi.

"Ideja je bila da testiramo tržište, vidimo koliko vrijedimo. Tražimo i aktivno partnera u Engleskoj. Podnajam ne možemo dati, to je jasno, ali netko bi mogao kupiti firmu", kazao nam je Bruno Šestić.

Ulaganja u prostor

Mijač ih je odmah po dojavi za oglas nazvao da vidi u čemu je stvar.

"Rekli su mi da su napravili nekakav balon, pustili u eter. Tvrde da im cilj nije davanje u najam nego ispitivanje tržišta da li ima zainteresiranih tko bi to uzeo pa bi onda s nama razgovarali. Ja se lagano bojim da to nije neka odstupnica", kaže Mijač.

Pravno zasad neće ništa pokretati, inzistirat će da se i dalje plaća redovan najam koji je, u međuvremenu s 41 tisuće kuna pao na nekih 36 tisuća kuna. Šestići su inače oglasili da prostor daju u najam za 50 tisuća kuna, što je bila prvotna visina najma s PDV-om.

"Već mjesecima pokušavaju svoja ulaganja u prostor prikazati kao trajne ulaganje, kao nešto što će nama ostati, kukaju da ne ide, da svaka kavana ima disko. Nismo se željeli postaviti kruto, priznali smo dio ulaganja, a najveće ulaganje je zapravo napravio Grad sanacijom krova. Priznali smo i dva mjeseca na početku dok je trajalo uređivanje u prostor. Po meni, prekasno su krenuli s programom. Ugovor je potpisan 1. veljače prošle godine, a oni su uselili u sedmi, osmi mjesec", kaže Mijač.

Stižu cajke: "Tako žele studenti"

Jedna od novina u programu Zente bit će i komercijalni program, tj. cajke. Mijač kaže da je najmoprimac autonoman u kreiranju programa. Bruno Šestić kaže da preko ljeta za tim nema potrebe kada je Split prepun stranih turista, no sada njih nema, a mladi traže - cajke.

"Takav je interes tržišta. Petkom se pusti pokoji narodnjak. Studenti to traže. Polako to uvodimo. Neka tržište odluči", kazao nam je Šestić.

 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.