DO sredine 2012. bi nam na tržište trebala stići nova generacija limuzinske i karavanske serije 3, a sada je došlo vrijeme za tzv. mid-life redizajn kabrioleta i coupea ovog modela.
Kao što je za faceliftom uobičajeno došlo je do nekoliko kozmetičkih izmjena, ali i do stanovitog osvježavanja ponude motora. Spomenute promjene dizajna se prvenstveno odnose na vanjštinu i uključuju redizajnirana prednja i stražnja svjetla, masku motora, branike i sl.
Važnije su pak one razlike koje se kriju "ispod kože". Naime, model 335i će ubuduće pokretati 3,0-litreni redni 6-cilindrični motor s twin-scroll turbopunjačem. Snaga i okretni moment u odnosu na prethodni bi-turbo motor su ostali gotovo isti (306 KS, 400 Nm), ali je istodobno smanjena potrošnja goriva, a time i emisija štetnih plinova.
Inače, novi je motor preuzet iz serije 5 GT. Coupe hvata 100 km/h za 5,5 sekundi, dok je toples izvedbi potrebno 0,3 s više.
Spomenimo i kako će slabija opcija imena 328i (300 KS) biti također dostupna u kombinaciji s xDrive pogonom na sve kotače.
Kod dizelaša 2,0-litreni turbo iz 320d razvija nešto veću snagu i okretni moment (185 KS, 380 Nm) što mu je popravilo performanse, a istodobno mu je drugim preinakama smanjena potrošnja i štetne emisije. Isto vrijedi i u slučaju modela 325d, čije je ubrzanje do 100 km/h sada spuštena na ispod 7 sekundi.
Možemo očekivati kako se cijene neće značajnije mijenjati, ako će se uopće i mijenjati, no svakako ćemo više znati ovog proljeća kada nove verzije stignu na tržište.