Essity prigrlio održivu inovaciju, plakate koji upijaju CO₂

Foto: Press

Slijedeći održivu inicijativu Mercatora u Sloveniji, koji je s lokalnom tvrtkom TAM-TAM pokrenuo zelenu kampanju s plakatima koji čiste zrak, Essity odlazi korak dalje u suradnji tvrtkom TAM-TAM. Osim mini kampanje u Sloveniji, primjenjuju istu tehnologiju izrade plakata na billboard kampanje u Hrvatskoj i Srbiji, postajući tako prvi na tim tržištima u primjeni inovativne, ekološki prihvatljive prakse.

U Hrvatskoj, u razdoblju od mjesec dana, od 9. veljače do 8. ožujka, naš brand Libresse podsjeća da nije samo brand koji brine o ženskoj intimnoj higijeni i njezi, već i o okolišu. U Sloveniji ista kampanja traje od 14. veljače do 13. ožujka, a krajem veljače pokrećemo navedenu kampanju i u Srbiji.

Jedan postavljeni plakat, za trajanja naše kampanje, upit će CO₂ koliko i 2 rastuća drveta u istom razdoblju.

Libresse zaista štiti i tebe i prirodu!

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.