Je li era Kardashianki napokon gotova?

Foto: Instagram

U OVOJ fazi njihovog postojanja teško je zamisliti svijet bez obitelji koja je stvorila carstvo radeći naizgled ništa. Naravno da iza tog "ništavila" postoje pomno planiranje, aktivno žrtvovanje intime, neupitni poduzetnički talent i, na kraju krajeva, pametno poigravanje tabloidima i površnom i nezahtjevnom publikom, koja, nemojmo se zavaravati, ni ne zaslužuje bolje od onoga što obitelj Kardashian nudi.

Žene s odličnim nosom za biznis iskoristile su moć društvenih mreža i upregnule medije kako bi stvorile nešto ni iz čega i privukle pažnju na sebe bez obzira rade li nešto smisleno ili, još češće, apsolutno ništa. Međutim, u svijetu opterećenom beznačajnim, ništa se pokazalo kao prilično isplativ sadržaj.

Kris Jenner, mozak ove operacije, svoje je dugogodišnje medijsko iskustvo i veze iskoristila kako bi Kim iz asistentice Paris Hilton gotovo preko noći pretvorila u sveprisutnu popkulturalnu ikonu, koja na istu tu pop kulturu na gotovo dnevnoj bazi utječe na bezbroj ponekad nezamislivih načina.

TikTok "gasi" Kardashianke?

No uz sav taj trud, čini se da se era obitelji Kardashian približava kraju. Podsjetimo, ovo nije prvi put da im mediji predviđaju slom, a hoće li to biti stalan ili privremen pad, pokazat će vrijeme.

@raffiegigi End of the Kardashian era?! Not so fast. #kimk #kardashians #celebtea #kardashianshulu #endofera #kimblonde #kkw #balenc #dramacelebrity #kimkardashianedit #jenners #hulu #consumerism ♬ original sound - Gigi Raffie

Ranije ovog mjeseca počele su kolati glasine da je Anna Wintour "otpozvala" Kardashianke s Met Gale iako izvori bliski obitelji tvrde da to nije istina. Ako bude tako, to će biti prvi put u deset godina da se to dogodilo, a samo godinu dana nakon što su se Kim i Kanye prvi put pojavili na Met Gali, osvanuli su i na naslovnici Voguea.

Wintour je isprva pružala otpor tome da daje prostor klanu, ali na kraju je popustila, baš kao i brojni drugi mediji diljem svijeta kojima je obitelj bila "trashy", da bi uskoro krenuli bombardirati čitatelje sadržajima o njima. I da ne bi bilo zabune, čitatelji su to željeli. Sapuničavi životi rastućeg broja eksponiranih članova obitelji uveli su nas u eru u kojoj smo se svi polagano počeli pretvarati u ljude koji živote sve češće vode na društvenim mrežama.

Isprva je bilo glupo, neobično i neukusno gledati bezveznjake koji na svojim profilima objavljuju svaku misao i nebitnost iz svog života, a onda je glupo, neobično i neukusno postalo novo normalno, a Kardashianke su to prepoznale prije većine.

Iako se javnost nije zasitila dijeljenja nebitnosti iz vlastitih života, čini se da im je dosta obitelji Kardashian. Njihova opsesija prikazivanjem ljepote i statusa koji su nedostižni bilo kome osim najbogatijima iz prednosti se pretvorila u nedostatak.

Ono što je oduševljavalo na Facebooku, Instagramu i Twitteru počelo je pokazivati pukotine na TikToku, gdje se pojavio filter Bold Glamour, o kojem mnogi trenutno raspravljaju jer vam daje ekspresni pristup "savršenoj" ljepoti.

Nezaustavljiva "kardašijanizacija"

Naravno, rasprava koja se vodi vezana je za nerealne standarde ljepote, na koje su nesumnjivo utjecale i Kardashianke. I naravno da će neki reći da glupi i površni ljudi uvijek gravitiraju glupim i površnim influencerima i da će Kardashianke samo zamijeniti neki drugi štetan utjecaj. I to je definitivno istina, ali pozitivno je da se o ovoj temi masovnije raspravlja.

Plastični kirurzi to nazivaju "kardašijanizacijom mladih" jer radi se o utjecaju članica obitelji koji tinejdžerice i 20-godišnjakinje navode da se sve ranije podvrgavaju zahvatima i traže tanje nosove, izraženije vilice ili implantate u stražnjicama.

I ponovno, sve je to rezultat njihovog utjecaja. Najmlađa članica prve je kirurške zahvate imala s 15 godina kada je napumpala usne i pritom stvorila cijelu generaciju djevojaka koje ponekad kirurškim putem, a ponekad šminkom postaju gotovo uniformirane kopije neke od članica klana Kardashian-Jenner.

I dok je odraslima kristalno jasno da su to nerealni standardi ljepote i da bi gotovo svaka od Kardashianki bez operacija, filtera, filera i Photoshopa bila neprepoznatljiva, mladim djevojkama to je ili potpuno nejasno ili potpuno nebitno. Štoviše, svjesne su da je mnogo toga rezultat stvarnog ili digitalnog zahvata, ali to ne mijenja činjenicu da je to ono što se traži.

Ukratko, osobe koje agresivno nameću standarde ljepote su hodajuće laži i to je ono što se našlo na udaru kritika. Kim i Kendall u posljednjih nekoliko mjeseci više su puta prozivane da su digitalno mijenjale tijela, a kritike su išle toliko daleko da je Kim u jednom trenutku izbacila selfie bez filtera.

 

A ova posljednja rečenica je sve što trebate znati o medijskoj shizofreniji povezanoj s ovom obitelji. Da, vijest je to da je žena objavila fotku na kojoj vidimo kako izgleda bez filtera. Iako je "stvarno" u ovom slučaju vrlo nategnut pojam s obzirom na to da je sve ostalo rezultat operacija i šminke.

Završili ste s njima? Super za vas

U svakom slučaju, ovakve stvari u jednom trenutku moraju dovesti do zamora jer biti toliko glup i isprazan 24 sata dnevno, sedam dana tjedno mora biti naporno i za Kardashianke i za stotine milijuna ljudi koji ih prate.

Osim toga, pada im broj sljedbenika, neprestano su na udaru kritika, a čak je i vijest o vezi Kendall i portorikanskog pjevača Bad Bunnyja izazvala negativne reakcije njegovih fanova. Ljudi su se zasitili licemjerja, laži, beskorisnih savjeta i promocije apsolutno svega, na potezu od kozmetike, odjeće i obuće pa sve do štetnih preparata koji će vam pomoći da smršavite u rekordnom roku... I pritom razvijete ozbiljne zdravstvene probleme.

Zasitili su se i popovanja o klimatskim promjenama od žena koje plaćaju tisuće dolara za 15-minutne letove, laganja o estetskim operacijama koje "nisu" imale, a zasitili su se i kritika na račun zaposlenih žena koje su "prelijene". Ukratko, čak je i njihovim fanovima došlo iz dupeta u glavu da je sve što rade preglupo za njihovo dobro.

A i to je prilično velik napredak za ljude koji svih ovih godina nisu imali problem s tim da ove žene nemaju ponuditi apsolutno ništa osim svojih života i da im je POSAO to da budu neprestano prisutne, kontroverzne, površne, isprazne i u vašim news feedovima.

Međutim, koliko god sve ovo dobro zvučalo, teško je povjerovati da će ovaj medijski herpes biti izliječen. Možda će se nakratko smiriti, ali budite bez brige, ponovno će buknuti. Voljeli ih ili mrzili, njima je svejedno sve dok se o njima priča. A priča se i pričat će se sve dok postoje društvene mreže.

Završili ste s njima? Super za vas, ali ne zaboravite, ekipa je s njima "završila" i na Facebooku, i na Twitteru, i na Instagramu, a sad "završavaju" s njima i na TikToku. Do iduće društvene mreže i idućeg dramatičnog "završetka".